logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۶۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

جهان جدیدی در شُرف تولد است/ روسیه مجبور به تجدید نظر در سیاست‌های خود در منطقه و اروپا است

جهان-جدیدی-در-شُرف-تولد-است-روسیه-مجبور-به-تجدید-نظر-در-سیاست‌های-خود-در-منطقه-و-اروپا-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حال که تمام غرب در حمایت از اوکراین، قد علم کرده‌اند، روسیه باید مجددا به سیاست‌های خود در منطقه و اروپا نگاه دقیقی داشته و مجبور است در بسیاری از آن‌ها تجدید نظر کند پس می‌توان گفت که جهان جدیدی در شُرف تولد است.

به گزارش موج رسا; مصطفی طاهری با اشاره به تبعات جنگ روسیه و اوکراین در کشور جعلی اسرائیل اظهار داشت: یهودیان سرزمین‌های اشغالی از نظر میزان قدرت در حاکمیت دارای خاستگاه‌های متفاوت و از ملیت‌های گوناگون هستند.

وی با بیان اینکه یهودیان در سرزمین‌های اشغالی به نام‌های  اشکنازی‌ها، افرائیم، حریدیم یا حیصیدیم و فالاشاها معروف هستند، خاطرنشان کرد: تقریبا اکثر پُست‌های مهم حکومتی، نظامی و امنیتی در اختیار اشکنازی‌ها است و همچنین عمده سرمایه‌داران یهودی مقیم اسرائیل از اشکنازی‌ها هستند.

طاهری با بیان اینکه اکثریت اشکنازی‌ها دارای ملیت روسی هستند، افزود: حریدیم‌ها (حدود ۲ میلیون نفر) در سرزمین‌های اشغالی نیز عمدتا ریشه اسلاوی دارند و به شدت ارتدوکس و تندرو و تابع تلمود هستند.

وی ادامه داد: اصلا حریدیم‌ها را یهودیان تلمودی می‌نامند و اکثریت حریدیم‌ها خود را به متعلق به اروپای شرقی مخصوصا روسیه می‌دانند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبعات حمایت غرب از اوکراین به زودیِ زود در اسرائیل دیده خواهد شد، گفت: شکاف حکومتی به علت حمایت اکثریت اشکنازی‌ها از روسیه به زودی منجر به دو دستگی در دولت جعلی اسرائیل و اختلافات عمیق خواهد شد.

وی با بیان اینکه قطعا روسیه نمی‌تواند مثل قبل، مواضع سیال در مسائل خاورمیانه داشته  باشد، ابراز کرد: روسیه همواره در سال‌های قبل، یکی از حامیان پنهان اسرائیل محسوب می‌شده و جالب است بدانید که در ابتدای تشکیل دولت جعلی اسرائیل، اولین کشوری که آن‌ها را به رسمیت شناخت، اتحاد جماهیر شوروی و سپس آمریکا بود.

طاهری با بیان اینکه جنگ روسیه و اوکراین باعث جهت‌گیری روسیه به سمت فلسطین و جریان مقاومت خواهد شد، خاطرنشان کرد: جهت‌گیری‌های روسیه در سال‌های قبل دارای خاستگاه‌های تاکتیکی بوده اما امروز روسیه مجبور است به صراحت درباره اسرائیل موضع‌گیری کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حال که تمام غرب در حمایت از اوکراین، قد علم کرده‌اند، روسیه باید مجددا به سیاست‌های خود در منطقه و اروپا نگاه دقیقی داشته و مجبور است در بسیاری از آن‌ها تجدید نظر کند پس می‌توان گفت که جهان جدیدی در شُرف تولد است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر