logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۶۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با موج رسا؛

حضور بیش از ۸ هزار دانش آموز زنجانی در امتحانات نهایی پایه دوازدهم

حضور-بیش-از-۸-هزار-دانش-آموز-زنجانی-در-امتحانات-نهایی-پایه-دوازدهم-
سرپرست معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به حضور ۸ هزار و ۵۵۴ دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی گفت: ۴ هزار و ۵۲۵ دانش آموز پسر و ۴ هزار و ۲۹ دانش آموز دختر در این امتحانات در چهار رشته تحصیلی ریاضی، تجربی، انسانی و معارف حضور خواهند داشت.

حمید اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم هماهنگ با سراسر کشور از یکم تا بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این امتحانات در سراسر استان زنجان در ۱۴ ناحیه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۵۵۴ دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد، ابراز کرد: ۴ هزار و ۵۲۵ دانش آموز پسر و ۴ هزار و ۲۹ دانش آموز دختر در این امتحانات در چهار رشته تحصیلی ریاضی، تجربی، انسانی و معارف حضور خواهند داشت.

سرپرست معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امتحانات پایه دوازدهم درس ۶۶ حوزه اجرائی در مناطق چهارده گانه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در تمامی مناطق چهارده گانه آموزشی حوزه اجرایی امتحانات نهایی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی حوزه‌های اجرایی امتحانات نهایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی در دستور کار است، ادامه داد: در تمامی حوزه‌های اجرایی لوازم بهداشتی وجود دارد و در صورت نیاز دانش‌آموزان در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

اخوان با بیان اینکه به دانش آموزان توصیه شده است لوازم بهداشتی به همراه داشته باشند اما به هر دلیلی دانش آموز لوازم بهداشتی به همراه نداشته باشد در حوزه امتحانی در اختیار دانش آموز قرار داده می شود، عنوان کرد: به دلیل اینکه در امتحانات نهایی امکان غیبت موجه و برگزاری امتحان مجدد وجود ندارد یک اتاق ایزوله برای دانش آموزان مبتلا به کرونا و یا دارای علائم در نظر گرفته شده است تا سلامت دیگر دانش‌آموزان به خطر نیفتد.

وی با بیان اینکه اوراق امتحانات نهایی باید در حوزه‌های تصحیح که به صورت متمرکز وجود دارند تصحیح شود، خاطرنشان کرد: چهار حوزه تصحیح در ۴ منطقه آموزشی ناحیه ۱و۲ ابهر و خدابنده در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه در حوزه تصحیح اوراق امتحانات نهایی ناحیه یک، اوراق امتحانی دانش آموزان ناحیه یک، ماهنشان، انگوران، ایجرود و زنجانرود را با حدود ۲ هزار و ۱۲۰ دانش‌آموز پوشش می‌دهد، افزود: حوزه تصحیح ناحیه دو اوراق امتحانی دانش آموزان در حال تحصیل در مناطق آموزشی ناحیه ۲ طارم سلطانیه را با ۳ هزارو ۱۵۸ دانش آموز پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ثبت نام در مدارس بزرگسالان در پایه دوازدهم ادامه دارد، ابراز کرد: احتمال افزایش آمار داوطلبان امتحانات نهایی پایه دوازدهم وجود دارد.

اخوان با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری یک امتحان با آرامش برای دانش آموزان انجام شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر