logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۶۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

21 گروه جهادی در ارائه خدمات تامین مسکن با کمیته امداد زنجان همکاری می‌کنند/ جمع‌آوری 15.8 میلیارد تومان زکات فطره

21-گروه-جهادی-در-ارائه-خدمات-تامین-مسکن-با-کمیته-امداد-زنجان-همکاری-می‌کنند-جمع‌آوری-15.8-میلیارد-تومان-زکات-فطره
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: با همکاری 21 گروه جهادی با کمیته امداد استان زنجان 59 مورد خدمت مسکن در قالب ساخت، تعمیر، تکمیل و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت در سال گذشته ارائه شده است.

به گزارش موج رسا; روح‌الله صالحی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی و با اشاره به محورهای همکاری و تعامل این نهاد با گروه‌های جهادی اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود با همکاری 21 گروه جهادی با کمیته امداد استان زنجان 59 مورد خدمت مسکن در قالب ساخت، تعمیر، تکمیل و بهسازی مسکن مددجویان تحت حمایت در سال گذشته ارائه شده است.

وی، کار جهادی را مصداق عمل صالح دانست و خاطرنشان کرد: عمل صالح در هر جایگاهی که باشد، ارزشمند و ماندگار است و جهاد در هر سنگری مقدس بوده و این تفکر در همه امور گره‌گشایی می‌کند.

صالحی با تاکید بر تداوم همکاری اثربخش 2 نهاد انقلابی بسیج و کمیته امداد در سایر بخش‌ها از جمله خدمات اشتغالزایی، حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف موجب ارتقای کارکردهای 2 نهاد انقلابی در حوزه محرومیت‌زدایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: تلاش می‌کنیم با تقویت زمینه‌های همکاری مشترک، خدمات اثربخشی با رویکرد توانمندسازی به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند این استان ارائه شود.

*‌ جمع‌آوری بیش از 15.8 میلیارد تومان زکات فطره

وی همچنین از جمع‌آوری بیش از 15.8 میلیارد تومان زکات فطره خبر داد و گفت: از روز عید سعید فطر تاکنون 15 میلیارد و 885 میلیون تومان زکات فطره مردم مومن استان زنجان، ساماندهی و در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، بهزیستی و سایر اقشار نیازمند مصرف شده است.

صالحی با بیان اینکه روند جمع‌آوری زکات فطره توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان دبیرخانه شورای زکات استان در حال انجام است، اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری بانک‌های عامل منتخب در استان، زکات فطره جمع‌آوری‌شده مومنین روزه‌دار در روز عید سعید فطر به حساب مددجویان واریز شد.

دبیر شورای زکات استان زنجان خاطرنشان کرد: با محوریت دبیرخانه شورای زکات علاوه بر فراهم بودن بسترهای پرداخت الکترونیک و غیرحضوری، یک هزار و 819 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در محل برگزاری نماز عید سعید فطر، مراکز نیکوکاری، مساجد، دفاتر این نهاد و معابر در سطح استان در 2 روز عید سعید فطر استقرار پیدا کردند.

دبیر شورای زکات استان زنجان با بیان اینکه جمع‌آوری زکات فطره همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: علاوه بردفاتر 14 گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سطح استان، همشهریان می‌توانند از طریق بسترهای الکترونیکی و غیرحضوری با شماره‌گیری کد دستوری #5*8877*024*5 ، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت مجازی 6037997950054495 ویژه وجوه زکات عام و شماره کارت مجازی 60379950062761 ویژه فطریه سادات نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر