logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۵۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی حضور دارند/ توزیع ۴ هزار پرس غذا و نان در زنجان

۵۰-گروه-جهادی-در-رزمایش-جهادگران-فاطمی-حضور-دارند-توزیع-۴-هزار-پرس-غذا-و-نان-در-زنجان
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گقت: امروز بیش از ۵۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی حضور داشتند و این رزمایش تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با تبریک سالروز تاسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای این روز از طرف گروه های جهادی سپاه ناحیه زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پخت بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در مسجد سقاخانه زنجان، ابراز کرد: ۳۰۰۰ قرص نان امروز در بین جامعه هدف مسجد سقاخانه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه محله سقاخانه جزو مناطق هدف سپاه ناحیه زنجان برای محله اسلامی است، ابراز کرد: رنگ آمیزی محله در دستور کار گروه های جهادی سپاه ناحیه زنجان قرار دارد که این محله از جمله محله هایی است که نیازمند رسیدگی و توجه است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید رهنمون در این محله، عنوان کرد: ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان گروه جهادی شهید رهنمون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برنامه های مشابه مختلفی در روستاها و شهرستانها در حال اجراست، ادامه داد: میز خدمت بسیج حقوقدانان در حال برگزاری است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه امیدوار هستیم در طی این ده روزی که رزمایش جهادگران فاطمی در حال انجام است اقدامات خوبی را از گروه های جهادی در استان شاهد باشیم، افزود: امروز بیش از ۵۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی حضور داشتند و این رزمایش تا ۲۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه فعالیت‌های عمرانی برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد، ابراز کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی و کمیته امداد امضا شده است که طبق این تفاهم‌نامه ۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومین احداث خواهد شد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۸۰ واحد مسکونی از این تفاهم نامه امسال ساخته خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌های عمرانی مختلفی از جمله ساخت خانه محرومین کمک به ساخت مساجد و حفظ و نگهداری آن و زیباسازی و رنگ آمیزی مدارس در طول سال انجام خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر