logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۶۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبرداد

سازماندهی یک هزار و ۲۸۱ گروه جهادی در استان زنجان

سازماندهی-یک-هزار-و-۲۸۱-گروه-جهادی-در-استان-زنجان
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه یک هزار ۲۸۱ گروه جهادی در استان زنجان ذیل بسیج سازندگی سازماندهی شدند، گفت: این گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی، سازندگی، ایجاد اشتغال، فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی و... کارهایی ارزشمندی را اجرا کردند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی استان زنجان با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، اظهار کرد: بسیج در تمامی صحنه‌ها به صورت جهادی عمل کرده و پیروز میدان بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج در دفاع مقدس هشت سال حماسه، شجاعت، از خودگذشتگی و ایثار را به زیباترین شکل به تصویر کشیدند، ابراز کرد: امام خمینی‌(ره) فرمودند: من بر دست شما بسیجیان بوسه میزنم و با شما بسیجیان در برابر تمام کفر می‌ایستم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج در طول این سال‌ها موثر‌ترین برنامه‌های فرهنگی، معنوی، آموزشی و... را اجرا کرده و با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان مقابله کرده است، تصریح کرد: بسیج فتنه دشمنان را خنثی کرد و در صحنه‌های امنیتی به کمک نیروهای امنیتی باطل سحر فتنه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج در تشکیل امنیت پایدار کمک شایانی کرده است، عنوان کرد: امنیت پایدار با حضور مردم ممکن می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج پروژه‌های عمرانی مهمی را در کشور اجرا کرده است، خاطر نشان کرد: این فعالیت‌های بسیج فقط معطوف به حوزه عمرانی نیست و در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی فرهنگی علمی آموزشی و غیره بوده است.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه و کمک به دستگاه‌های دولتی و دولت در بازه زمانی مختلف، ادامه داد: بسیجیان با کمک به شبکه بهداشت در قطع زنجیره کرونا بسیار خوب عمل کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوم اردیبهشت ۱۳۷۹ بسیج سازندگی با رهنمودهای رهبری تاسیس شد، افزود: اکنون در ده‌ها هزار گروه جهادی در سراسر کشور همانند گردان‌های رزمی دفاع مقدس تشکیل شده و به مردم خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک هزار ۲۸۱ گروه جهادی در استان زنجان ذیل بسیج سازندگی سازماندهی شده‌اند، ابراز کرد، این گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی، سازندگی، ایجاد اشتغال، فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی و... کارهایی ارزشمندی را اجرا کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه نیروهای پنجگانه سپاه نیز در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی فعالیت دارند، تصریح کرد: بسیج در آبرسانی به روستاها با وزارت نیرو وارد صحنه شده است.

وی با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی در استان زنجان، افزود: این رزمایش از امروز به مدت ۱۰ روز در زنجان آغاز می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر