logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۶۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف لوازم ورزشی قاچاق در زنجان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال

کشف-لوازم-ورزشی-قاچاق-در-زنجان-به-ارزش-۱۰-میلیارد-ریال
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف لوازم ورزشی قاچاق به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ایرج خانی پور با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل کالای قاچاق مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسي از این خودرو انواع لوازم ورزشی شامل 453 جفت کفش ورزشی ،191 عدد ساک ورزشی ،104 ثوب کلاه، 80 ثوب شلوار و 410 ثوب پیراهن ورزشی خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ها بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است ، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
خانی پور بیان داشت: این گونه طرح ها و اقدامات پلیس به صورت مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان زنجان قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می شوند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر