logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۶۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس‌راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ برخورد مرگبار خودرو سواری با موتورسیکلت

افزایش-حجم-ترافیک-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-برخورد-مرگبار-خودرو-سواری-با-موتورسیکلت
رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره وضعیت حجم تردد‌ها در محورهای مواصلاتی استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلات عید فطر شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه در آزاد راه‌ها استان هستیم.

محمد علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان، اظهار کرد: افزایش حجم ترافیک در محور های موصلاتی استان زنجان را قبل از عید فطر نیز شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای موصلاتی استان زنجان شاهد افزایش حجم ترافیک هستیم، ابراز کرد: حجم ترافیک به خصوص در اتوبان زنجان_ قزوین و زنجان_ تبریز افزایش پیدا کرده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان ادامه دارد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از روز جمعه در محورهای مواصلاتی استان زنجان به سمت تهران شاهد افزایش حجم ترافیک خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حجم ترافیک در محورهای منتهی به تبریز بالا است، عنوان کرد: از بعد از ظهر جمعه شاهد افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به تهران و بازگشت سفرها خواهیم بود.

عظیمی با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سواری برخورد داشته است، ادامه داد: راکب موتورسیکلت که حال وخیمی داشت به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اشاره به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی به منظور گاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرد: رانندگان به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت را در دستور کار قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر بستن کمربند ایمنی تمام سرنشینان، خاطر نشان کرد: رانندگان به هیچ وجه در زمان رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنند چرا که صحبت با تلفن همراه باعث حواس پرتی و عدم توجه به جلو می‌شود که عامل اکثر تصادفات رانندگی و واژگونی‌ها در محورهای مواصلاتی استان صحبت با تلفن همراه ثبت شده است.

وی عنوان کرد: در زمان بارش ها با توجه به اینکه محورهای لغزنده هستند رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد سوانح رانندگی و تصادفات نباشیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر