logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۶۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان در تعطیلات عید فطر/ آمار تصادفات جاده‌ای کاهشی است

افزایش-حجم-ترافیک-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-در-تعطیلات-عید-فطر-آمار-تصادفات-جاده‌ای-کاهشی-است
جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شد امروز عید فطر است در محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد افزایش ترافیک هستیم.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد امروز عید فطر است در محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد افزایش ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه مردم از بعد از ظهر روز گذشته سفرهای خود را آغاز کرده‌اند، ابراز کرد: از دیروز شاهد افزایش ترافیک در آزاد راه‌های زنجان_تبریز، زنجان_قزوین، محور زنجان_بیجار بودیم.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان باشیم، عنوان کرد: باتوجه به تفرجگاه هایی که در محورهای محورهای زنجان_میانه، زنجان_بیجار، زنجان_تهم، زنجان_خرمدره وجود دارد پیش‌بینی می‌شود در عید فطر شاهد افزایش ترافیک در این محورها باشیم.

وی در توصیه به شهروندان تصریح کرد: شهروندان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهند و از تخلفات حادثه‌ساز  از جمله سبقت غیر مجاز، عدم استفاده از کمربند ایمنی، سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ و‌.. پرهیز کنند.

میناخانی با تاکید بر عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، ادامه داد: دلیل اکثر تصادفات جاده‌ای در این بازه زمانی استفاده از تلفن همراه است.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته در این محورها و در این بازه زمانی شاهد سوار کردن مسافران در قسمت بار خودروهای باری بودیم، تاکید کرد: در صورت مشاهده این تخلف خودرو اعمال قانون و اجازه تردد به مسافران با وضع موجود داده نخواهد شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان با با اشاره به میزان تصادفات جاده ای، خاطرنشان کرد: میزان تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهشی بوده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر