logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۶۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

رژیم صهیونیستی به اهداف خود دست نیافته است

رژیم-صهیونیستی-به-اهداف-خود-دست-نیافته-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم نه تنها این اهداف تحقق پیدا نکرده بلکه برعکس این هدف در درون رژیم صهیونیستی مشاهده و رویت می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حضرت امام (ره) با تفکر راهبردی خودش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، اظهار کرد: این نشان دهنده این است که یک شخصیت برجسته مذهبی و سیاسی و بين المللي رویکردش این است که بتواند جهان اسلام را به عبارت اُخری  تمام آزادگان جهان را برعلیه  حکومت غاصب بسیج کند  و از بستر تفکرات اجتماعی دنیا بر علیه این رژیم به خوبی بهره ببرد و بحمدالله امروز هم نتیجه بسیار قابل توجه و زیبایی از این حرکت زیبا گرفته شده است. 

وی با بیان اینکه از این لحاظ که رژیم صهیونیستی اهدافی داشت یا به عبارتی استکبار جهانی از حضور رژیم صهیونیستی در منطقه اهدافی را ترسیم کرده بود، تصریح کرد: یکی از اهداف آنها تسلط  رژیم صهیونیستی در خاورمیانه بود؛ از طرف دیگر تسلط به نقاط استراتژیک دنیا که از هفت نقطه استراتژیک دنیا چهار مورد آن در موقعیت خاورمیانه  و به عبارت مقام معظم رهبری در غرب آسیا قرار دارد که یکی از اهدافش تسلط بر این ها بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: توسعه نیل تا فرات تفکر این رژیم بود، اسلام زدایی، مقابله با اسلام، برچیدن تفکرات اسلامی و.. جزو اهدافی بود که رژیم صهیونیستی در تشکیل فلسطین اشغالی این اهداف را دنبال می کرد.

وی عنوان کرد: امروز وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم نه تنها این اهداف تحقق پیدا نکرده بلکه برعکس این هدف در درون رژیم صهیونیستی مشاهده و رویت می‌شود. 

حجت الاسلام بیگدلی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی امنیتی فراوانی آماده کرده است اما با همه این تجهیزات امنیتی، نظامی، ماهواره‌ای و پشتیبانی‌های مادی و معنویبین‌المللی  امروز رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی برای امنیت خودش با مشکلات عدیده ای مواجه است.

وی با بیان اینکه این نشان دهنده این است که اگر جهان اسلام  بسیج و هماهنگ شود نتایج بسیار خوبی را کسب می کند، ابراز کرد: با وجود حداقل‌ها این نتایج حداکثری را ملاحظه می‌کنیم. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: امام (ره) فرمود: اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد رژیم صهیونیستی را آب خواهد برد یعنی همه پای کار بیاییند نتیجه‌های بهتری را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه حضور جبهه مقاومت در منطقه و تقویت جبهه مقاومت در کل جهان به عبارت الاخص تر در منطقه غرب آسیا از قوت بسیار مضاعفی بهره گرفته است، ادامه داد: چه در حوزه یمن و سوریه که امروز رژیم صهیونیستی نگران است و نظام اسلامی و جبهه مقاومت  آنجا حضور دارد در کرانه دریا ی مدیترانه حضور نظامی اسلام است و اینها را  دنیا دارد  می فهمد که این گستره عظیم جبهه مقاومت در صحنه و آن قدرت حزب‌الله لبنان را در نظر بگیریم و یا هشت الشعبی را در عراق ببینیم همه این ها برمیگرد به یک شخصیتی که راهبری اش توسط مقام معظم رهبری اجرایی میدانی و عملیاتی به وسیله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

بیگدلی افزود: حاج قاسم سلیمانی از تهدید ها فرصت ساخت و از شکست ها پیروزی ساخت و از نبود ها بود به وجود آورد از این جهت که توانست در جبهه مقاومت یک انسجام فوق‌العاده ای شکل دهد و بسیج جهان اسلام را تشکیل دهد و امروز این بسیج جهان اسلام موی دماغ استکبار جهانی است.

وی با اشاره به بیانات رهبری، ابراز کرد: حضرت آقا فرمودند: که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید که این سخن مقام معظم رهبری به ما می‌گوید اسرائیل چون به اهدافش نرسید امروز هم در بعد امنیتی هم در بعد مسائل فضای مجازی و سایبری و همچنین در حوزه جغرافیایی و در راستای بحث ایدئولوژی و تولید فکر و اندیشه و تسلط از این بابت در منطقه از تمام این زمینه ها مشکلات و شکست هایی مواجه بوده است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: به مردم عزیز می‌گویم که ما نباید خسته شویم  و به وعده های الهی امیداور باشیم، همان خدایی که حضرت رسول گرامی اسلام را با همه تسلط مشرکین به اوج عزت رساند و امام حسین (ع) را با همه شکست‌های ظاهری به اوج عزت رسانده و امام و انقلاب ما را به پیروزی رسانده است  و جبهه مقاومت را  با قوت تمام حامی و حمایت کرده است مسلما آینده ما هم با عنایت الهی آینده درخشانی است.

وی ادامه داد: در شاخص‌های مختلف این قضیه نمایان و آشکار است که البته باید همه کمک کنیم نظام و دولت را تا به اهدافی که ترسیم شده است، نائل شویم .//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر