logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
فرمانده قرارگاه راهبردی عمار:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است/ تحریم ملت ایران چیزی جز ضرر عاید غربی‌ها نکرد

نابودی-رژیم-صهیونیستی-نزدیک-است-تحریم-ملت-ایران-چیزی-جز-ضرر-عاید-غربی‌ها-نکرد-
فرمانده قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به شکل گیری بیداری اسلامی گفت: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام مهدی طائب در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم زنجان، سخنرانی خود را با طرح سه سوال آغاز کرد و اظهار داشت: سوال اول این است بهره شخصی ما از این راهپیمایی چیست؟ صرف نظر از آثاری که اجتماعی و بین المللی خواهد داشت؛ شخص ما از راهپیمایی چه بهره ای خواهیم برد؟ سوال دوم این است چرا؟ و فائده راهپیمایی چیست؟ و سوال سوم که آیا این راهپیمای‌ها موفق بوده است یا خیر؟

وی افزود: خداوند می فرماید، کسانی که پیامبر را قبول دارند حق تنها گذاشتن او را ندارند، حق ندارند جان خود را بر جان او ترجیح دهند؛ یعنی باید در راه پیامبر و آرمان‌های او اقدام عملیاتی کند. حال چرا باید جان خود را در این راه بگذارند؟ چرا باید خود را فدای راه پیامبر کنند؟ از این امر چه چیزی عاید ما می‌شود؟ پاسخ این است نباید خود را بر ما ترجیح دهید بلکه باید بیاید برای رسیدن به اهدافمان قدم برداریم.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه خداوند فرمود اگر بخواهید در راه رسول الله بیایید دچار تشنگی، سختی و مخمصه خواهید شد، گفت: امام حسین(ع) جان خود را بر جان رسول اکرم(ص) ترجیح نداد و نگفت دین از بین برود، اما اولین چیزی که روز عاشورا مبتلا شدند عطش بود، دوم به سختی شدید و سوم به مخمصه مبتلا شدند که این مشکل راه حل نداشت.

وی با بیان اینکه خداوند فرمود در نهایت باید از جان خود بگذرید و شهید شوید، یا اینکه اصلا هیچ کدام از این ها نباشد برای رسول خدا قدمی برداشته ای که این قدم دشمن پیامبر را عصبانی خواهد کرد، ادامه داد: همه این ها جزو اعمال صالح نوشته می شود، در نامه اعمال ذکر می شود که این ها در راه دین پیامبر، در راه خدا، در راه آرمان پیامبر به نحوی راه رفت که دشمن عصبانی شد بنابراین هر قدمی که برداشته می شود عمل صالح نوشته می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب عنوان کرد: امروز که شما در این راهپیمایی حضور یافته‌اید دشمنان خداوند عصبانی شدند، چراکه دشمن مومنان دشمن پیامبر است و دشمن پیامبر دشمن خداوند است. در قران ذکر شده که شدیدترین دشمنی علیه مومنان، پیامبر، علیه اهل عصمت و طهارت از ناحیه یهود است و امروز این قدم هایی که شما برداشته اید اسرائیل را عصبانی کرده است، پس هر قدمی که برداشته اید برایتان عمل صالح نوشته‌اند.

وی گفت: خوب است زمانی که انسان از این دنیا می رود، در آخرت و در نامه اعمال خود راهپیمایی در روز قدس که علیه یهود و اسراییل انجام شده را داده باشد چراکه برای هر قدم ما ثواب نوشته می شود و این فایده شخصی است.

وی ابراز داشت: محور نبردها و عملیات های کفر که انجام می گیرد چیست؟ قرآن فرموده است محور این جنگ ها یهود و اسرائیل است، و کار این قوم فقط ایجاد جنگ و نبرد است و پیوسته متوجه می شوید که این ها در حال خیانت دیگر هستند و هجوم پیوسته آشکار و پنهان انجام می دهند، جهان دین و جهان اسلام گرفتار این ها هستند بنابراین اگر در دنیا اسلام مستقر نشود تنها مسلمانان به سختی نمی افتند بلکه غیر مسلمانان نیز به سختی خواهند افتاد

حجت‌الاسلام طائب تصریح کرد: بنابراین اگر اسلام حاکم نشود، غیر مسلمان ها نیز در راحتی نخواهند بود. با این وجود اسلام یعنی باید راه خداوند راه بروی و اگر پا از اسلام کنار گذاشته شود باید راه شیطان ادامه یابد و راه شیطان یعنی اعراض از ذکر الهی.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه باید بدانید هر چه جهان به اسلام نزدیک شود سامان یافتن بشریت نزدیک می شود، گفت: جهان هر چه از اسلام دور شود نابسامانی بشریت در پی خواهد داشت. امروز چیزی که در برابر اسلام ایستاده و محوریت را برعهده گرفته است آمریکا و اسرائیل است. مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی ها فرمودند، اگر آمریکایی ها یک روزی بفهمند که این صهیونیست‌ها چه باری از آن‌ها کشیده‌اند انتقام سختی از صهیونیست ها خواهند گرفت.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: ما با آمریکایی ها قطع ارتباط نکردیم بلکه آمریکایی ها با ما قطع ارتباط کردند، و بعد از قطع ارتباط آمریکایی ها با ما، حضرت امام از این امر ابراز خرسندی کرد و فرمود، این قطع ارتباط، همان قطع ارتباط بین بره و گرگ است. 

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه تحریم آمریکا به ضرر خود آن ها تمام شد، عنوان کرد: ۴۳ سال است آمریکا در حال ضرر است، اما آیا عقلشان نمی رسد؟ چرا می دانند اما صهیونیست ها اجازه این کار در رفع تحریم ها را به آمریکا نمی دهند، غالب حاکمیت اقتصادی آمریکا، صهیونیست ها هستند.

وی ادامه داد: اروپا از اینکه ما را تحریم کند چه سودی خواهد برد؟ فرانسه ای ما را تحریم  باید بداند که این‌ تحریم به ضرر خودشان است، آنها با اینکه می دانند در تحریم ما ضرر می کنند اما بازهم این کار را انجام می دهند این کار آنها به این دلیل است که بدون اجازه صهیونیست ها و اسرائیلی ها حتی نمی توانند یک لیوان آب بخورند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه در آلمان روز قدس که آغاز می شود هیچ کسی حق ندارد علیه صهیونیست حرف بزند و تنها می تواند در ارتباط با فلسطین شعار دهد، گفت: اگر یک جمله مرگ بر اسرائیل بگویند همه قتل عام می شوند. بنابراین با تمام این امور مشخص می شود که محوریت مبارزه علیه اسلام؛ اسرائیل است. چراکه قومی که علمدار کفر است و پرچم را بالا نگه داشته اسرائیل است.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه حرکت حضرت امام راحل حرکت مستضعفین بود، گفت: ایشان فرمود اگر می خواهید مستضعفین را بر مستکبرین غلبه دهید باید محور عملیاتی استکبار را نابود کنید. چراکه از این مار هر چه دم بزنید دم دیگری در خواهد آورد.

وی با پاسخ به این پرسش که اگر می خواهید بدانید راهپیمایی موفق بوده است یا نه، افزود: در مبارزه همیشه وضعیت دشمن را با اول آن بسنجید. باید ببینید وضعیت اسراییل چگونه است و وضعیت کشور ما چیست؟ با تمام این ها راهپیمایی روز قدس در این سال ها سبب شده تا موج بیداری در تمام جهان رخ دهد و اسرائیل باید بداند نابودی آن نزدیک است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر