logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۶۲۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس سیاسی مطرح کرد

فروپاشی اسرائیل با حضور مستمر محور مقاومت در منطقه

فروپاشی-اسرائیل-با-حضور-مستمر-محور-مقاومت-در-منطقه
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تمامی نیرو های مقاومت برای روز قدس آماده اند، گفت: در روز قدس تمامی نیرو های مقاومت نسبت به مواضع رژیم صهیونیستی موضع قاطع و سختی را خواهند گرفت و اجازه پیشروی به آن ها را نخواهند داد.

به گزارش موج رسا; کاظم انبالویی کارشناس مسائل سیاسی در خصوص جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی با ظهور انقلاب اسلامی به محاصره محور مقاومت درآمده و خودش را در حصارهای بلندی که در داخل سرزمین های اشغالی کشیده، محبوس کرده است.

انبالویی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این حصار مشغول به جنایت در داخل کشور های مختلف است، تصریح کرد: ویژگی های مبارزاتی محور مقاومت و ملت فلسطین این است که در سرزمین های اشغالی قیام کرده اند و خواب راحت را از رژیم صهیونیستی گرفته اند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم فلسطین از داخل و ملت های جهان از خارج علیه این رژیم قیام کرده اند، بیان کرد: با این اقدام مردم دیگر رژیم صهیونیستی در جهان اعتباری ندارد و منفورترین دولت و نظام در جهان شناخته شده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی خود به این نتیجه رسیده که نزدیک به فرو پاشی است، افزود: این باعث شده است که ارتش این رژیم خشونت را بهترین راه برای برون رفت از این اتفاق می داند.

انبارلویی با اشاره به اینکه مقاومت فلسطینی ها چه در سرزمین های اشغالی و چه در نوار مرزی غزه تغییرات اساسی کرده است، خاطر نشان کرد: فلسطینی ها نسبت به گذشته پر قدرت تر شده اند و نسبت به اقدامات صهیونیست ها مواضع جدی می گیرند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تمامی نیروهای مقاومت برای روز قدس آماده اند، تشریح کرد: در روز قدس تمامی نیروهای مقاومت نسبت به مواضع رژیم صهیونیستی موضع قاطع و سختی را خواهند گرفت و اجازه پیشروی به آن ها را نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه با رشد مردم فلسطین اتفاقات خوبی رخ داده است، عنوان کرد: با توجه به رشد مردم  مظلوم فلسطین و حضور با تمام قدرت این مردم در صحنه زمینه های نابودی رژیم صهیونیستی از همیشه بیشتر شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر