logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با اجرای برنامه پاتوق محقق می شود؛

اکران فیلم های تحسین شده ایران و جهان در زنجان

اکران-فیلم-های-تحسین-شده-ایران-و-جهان-در-زنجان

سرپرست انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: با اجرای برنامه پاتوق فیلم های تحسین شده ایران و جهان در زنجان اکران می شود.

به گزارش موج رسا; لیلا بیگلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه"پاتوق فیلم" برای نمایش آثار منتخب سینمای ایران و جهان از طرف انجمن سینمای جوان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه از یکشنبه هفته آینده آغاز شده و اعضای علاقه‌مند این انجمن می‌توانند با حضور در فرهنگسرای امام خمینی(ره) از ساعت ٦ عصر به تماشای فیلم‌های تحسین‌ شده ایران و جهان بنشینند.

این مسئول با بیان اینکه این آثار به شکل قانونی خریداری شده و امکان نمایش آن فقط در انجمن میسر است،تصریح کرد: در هر جلسه، چهار فیلم منتخب به نمایش گذاشته می‌شود.

بیگلی با اشاره به اینکه آثار تهیه شده همگی از فیلم‌های تحسین شده سال گذشته ایران و جهان هستند، ادامه داد: این فیلم از طریق انجمن سینمای جوان ایران به زنجان رسیده و امتیاز قانونی اکران آن فقط متعلق انجمن سینمای جوان زنجان است.

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان برضرورت اختصاص سالن نمایش مناسب برای اکران این فیلم‌ها تاکید کرد و گفت:به دلیل مشکل مکان، مجبور به اکران این فیلم ها در یکی از کلاس‌های فرهنگسرای امام خمینی(ره) هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد علاقه‌مندان جوان در حوزه فیلم‌سازی زنجان بالا است،ادامه داد: در صورت وجود یک سالن خوب، تبلیغات در این حوزه نیز گسترده‌تر می‌شود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ ]
با وجود سایت های متعدد برای نمایش فیلم در هر سطح وتعریف بصورت vop چه لزومی برای نمایش این در فضای واقعی با این همه مشکلات ورنج وفخر فروشی وجود دارد
فرم ارسال نظر