logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۶۲۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

خسارت وارده به پل تاریخی سردار زنجان را پیمانکار شرکت گاز پرداخت می‌کند/ اعتراض متقاضیان پروژه M6 زنجان در فضای آرامش باید حل شود

خسارت-وارده-به-پل-تاریخی-سردار-زنجان-را-پیمانکار-شرکت-گاز-پرداخت-می‌کند-اعتراض-متقاضیان-پروژه-M6-زنجان-در-فضای-آرامش-باید-حل-شود
استاندار زنجان با اشاره به خسارت وارده به پل تاریخی سردار شهر زنجان به دلیل عبور بیل مکانیکی پیمانکار شرکت گاز گفت: خسارت وارده به پل را شرکت گاز پرداخت نمی‌کند بلکه خود پیمانکار پرداخت خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی، ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص خسارت وارده به پل تاریخی سردار شهر زنجان بر اثر تردد بیل مکانیکی اظهار داشت: بعد از این حادثه، بنده دیروز (سه‌شنبه) از آنجا بازدید کردم.

وی در پاسخ به اینکه آیا میراث فرهنگی استان نسبت به مسدودسازی مسیر، کوتاهی نکرده است، خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی می‌گوید آنجا مسیر رفت‌وآمد خودرو است و مردم و باغداران از آنجا تردد می‌کنند که اگر مسدود کنیم باعث شکایت باغداران خواهد شد.

افشارچی در خصوص اینکه مسیر تردد باغداران به علت دوخطه کردن راه‌آهن زنجان– تهران مسدود شده و باغداران بالاجبار از مسیر پل تاریخی استفاده می‌کنند، گفت: این موضوع باید بررسی شود اما واقعیت این است که یک پیمانکار، بدون خبر و اطلاع از آنجا عبور کرده است.

استاندار زنجان افزود: اینکه آیا خودروی باغداران می‌تواند از روی پل عبور کند یا نه باید بر مبنای ساختار و توان پل، بررسی شود.

افشارچی در پاسخ به اینکه شرکت گاز، پرداخت خسارت پل را تقبل کرده و این از بیت‌المال هزینه می‌شود، تصریح کرد: خسارت وارده به پل را شرکت گاز پرداخت نمی‌کند بلکه خود پیمانکار پرداخت خواهد کرد.

به گزارش موج رسا؛ جمعی از متقاضیان پروژه M6 طرح اقدام ملی مسکن نیز در مقابل استانداری تجمع کرده بودند که استاندار زنجان در خصوص این مشکل به خبرنگاران گفت: متاسفانه باید بدانیم که درگیر مفهوم مهمی به نام تورم هستیم که هم ما باید تلاش کنیم تا تبعات تورم، کم شود و هم مردم باید متوجه باشند که چنین مشکلی جود دارد.

وی ابراز کرد: همه ما باید دست به دست هم داده و در فضای آرامش و طمانینه ببینیم چگونه می‌توانیم این مشکل را حل کنیم.

افشارچی با بیان اینکه اینطور نیست که فقط ستون‌ها بالا رفته باشد و گزارش پیشرفت 45 درصد پروژه را بدهند، اظهار داشت: پروژه‌ها را بادید می‌کنیم و در برخی جاها دیوارکشی هم شده اما اجازه بدهید تا به‌صورت ریز و جزئی به این مساله ورود کنیم تا ببینیم چگونه می‌توان مشکل را حل کرد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر