logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۶۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان:

ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان تا 30 تیرماه ادامه دارد/ تدریس در برخی از مدارس علمیه استان تا یک ماه دیگر ادامه دارد

ثبت‌نام-داوطلبان-تحصیل-در-مدارس-علمیه-استان-تا-30-تیرماه-ادامه-دارد-تدریس-در-برخی-از-مدارس-علمیه-استان-تا-یک-ماه-دیگر-ادامه-دارد
معاون آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به بازه زمانی ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان زنجان، گفت: ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان تا 30 تیرماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام رضا علی خلفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به زمان ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان زنجان، اظهار کرد: به‌صورت رسمی ثبت‌نام داوطلبان تا 15 اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی داوطلبان تحصیل در حوزه‌های علمیه استان زنجان، ابراز کرد: آزمون ورودی داوطلبان در 31 تیرماه برگزار می‌شود.

معاون آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به امکان ثبت‌نام داوطلبان تا پایان تیرماه، تصریح کرد: تا به الان 60 نفر داوطلب تحصیل در مدارس علمیه استان زنجان هستند و مدارک برخی از داوطلبان ناقص است و تا زمانی که مدارک تکمیل نشود جزو آمار داوطلبان حوزه علمیه به شمار نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه داوطلبان تحصیل در حوزه‌های علمیه بعد از همه‌گیری ویروس کرونا کاهش داشته است، عنوان کرد: سال گذشته حدود 100 نفر داوطلب تحصیل در حوزه‌های علمیه استان زنجان بودند.

خلفی با بیان اینکه محدودیتی از نظر تعداد برای پذیرش داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان زنجان تعریف نشده است، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که داوطلبان واجد شرایط باشند برای تحصیل در مدارس علمیه استان پذیرش خواهند شد.

وی با اشاره به آیتم‌های حذف داوطلبان از تحصیل در مدارس علمیه استان زنجان، افزود: داوطلبانی که معدل آنها بسیار پایین است و یا از نظر جسمی و روحی دچار مشکل هستند و یا در مصاحبه نمره پایینی را کسب می‌کنند کنار گذاشته می‌شوند.

معاون آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان، تاکید کرد: پذیرش داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان زنجان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تقویم درسی مدارس علمیه و برگزاری امتحانات خردادماه مدارس علمیه استان زنجان، ابراز کرد: برگزاری امتحانات خردادماه بر عهده مدیران مدارس علمیه استان زنجان گذاشته شده است.

خلفی با بیان اینکه برخی از مدارس علمیه استان زنجان در طول ماه مبارک رمضان تعطیل است و تحصیل در این مدارس تا یک ماه بعد از ماه مبارک رمضان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امتحانات در مدارسی که در ماه مبارک رمضان تعطیل هستند بعد از نیمه دوم خردادماه برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر