logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۶۲۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه لبنیات و خوارو بار فروشان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

افزایش قیمتی در محصولات لبنیاتی امسال در استان زنجان نداشتیم

افزایش-قیمتی-در-محصولات-لبنیاتی-امسال-در-استان-زنجان-نداشتیم
رئیس اتحادیه لبنیات و خوارو بار فروشان استان زنجان با بیان اینکه آخرین تغییرات قیمت لبنیات مربوط به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بوده است گفت: در سال جاری تغییرات قیمتی در محصولات لبنی انجام نشده است.

جلیل علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته قیمت برخی از محصولات تولیدی لبنیاتی در حدود ۵ تا ۱۲ درصد افزایش داشت و در سال جاری تغییراتی در قیمت انواع محصولات لبنیاتی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه از شرکت‌های توزیع کننده محصولات لبنی نیز پیگیری شده و افزایش قیمت لبنیات تا ۲۰ درصد در استان را تایید نکرده‌اند، گفت: ما به عنوان ارگان نظارتی نیستم و تنها استعلام قیمت ها را از بازار داریم و تا روز گذشته لبنیات هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته اند.

رئیس اتحادیه لبنیات و خوارو بار فروشان استان زنجان گفت: این احتمال وجود دارد که پیمانکاران توزیع محصولات لبنیاتی در استان هزینه‌های توزیع را تغییر داده باشند و این امر تاثیر خود را در افزایش قیمت محصولات داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اوایل اسفند سال گذشته آخرین قیمت گذاری برروی لبنیات انجام شد، تصریح کرد: البته تمام محصولات افزایش قیمت نداشت بلکه به صورت رندمی برخی از محصولات همچون دوغ و کره افزایش قیمت یافت.

علی‌محمدی تصریح کرد: وظیفه نظارت بر بازار محصولات لبنی بر عهده اصناف و سازمان جهاد کشاورزی است که در صورت وجود تخلف باید پرونده تشکیل شده به تعزیرات ارسال شود و مطابق با قانون با متخلف برخورد شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر