logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۶۲۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

جذب سرباز مربی در مراکز فنی زنجان به منظور بهره‌مندی از توانمندی مهارتی فارغ‌التحصیلان

جذب-سرباز-مربی-در-مراکز-فنی-زنجان-به-منظور-بهره‌مندی-از-توانمندی-مهارتی-فارغ‌التحصیلان-
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به چهاردهمین مرحله جذب سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان گفت: این اقدام در راستای بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام می‌شود.

محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به چهاردهمین مرحله جذب سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان اظهار داشت: این اقدام در راستای بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و خلاءهایی در شهرستان‌های مختلف داریم، خاطرنشان کرد: از این رو طبق دستورالعمل‌های سازمان، اقدام به جذب سرباز مربی با اولویت مناطق محروم در مراکز آموزشی شهرستان‌های مورد نیاز کرده‌ایم.

انصاری افزود: تلاش بر این است که از سرباز مربی‌ها از نخبگان دانشگاهی باشند تا از ظرفیت و توانمندسازی مهارتی آن‌ها به عنوان مربی در کارگاه‌های آموزشی استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در پاسخ به اینکه آیا امکان جذب و استخدام سرباز مربی‌ها بعد از اتمام دوران خدمت سربازی وجود دارد، گفت: در صورتی که شرایط فراهم باشد این امکان وجود دارد و می‌توانند با طی مراحل مورد نظر به استخدام درآیند همانطور که تعدادی از همکاران فعلی اداره کل در ابتدا به‌صورت سرباز مربی جذب شده‌اند.

وی با بیان اینکه جوانان نخبه زیادی داریم که می‌توانند این کار را انجام دهند، اظهار داشت: جوانان نخبه و مستعدی در حوزه‌های مهارتی داریم که بعد از فارغ‌التحصیلی می‌توانند مسیرهای پیشرفت و ترقی را به مرور طی کرده و به مدارج بالا برسند.

انصاری با اشاره به رشته‌های تحصیلی مورد نیاز برای جذب سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خاطرنشان کرد: رشته‌های کشاورزی و مکانیک خودرو یا اتومکانیک در مقاطع تحصیلی کارشناسی برای این کار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه برگه‌های اعزام به خدمت متقاضیان باید بدومن مهر غیبت و ماده 58 بوده و تاریخ اعزام نیز 01/04/1401 باشد، افزود: متقاضیان جهت اطلاع از سایر شرایط جذب سرباز مربی می‌توانند به روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مراجعه و یا تماس بگیرند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر