logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۶۲۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بی‌توجهی به عملیات آسفالت‌ریزی در طول 3 سال گذشته در زنجان/ شهرداری زنجان در حال آواربرداری گذشته و ریل‌گذاری برای آینده است

بی‌توجهی-به-عملیات-آسفالت‌ریزی-در-طول-3-سال-گذشته-در-زنجان-شهرداری-زنجان-در-حال-آواربرداری-گذشته-و-ریل‌گذاری-برای-آینده-است
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه متاسفانه حدود 3 سال در شهر زنجان آسفالت‌ریزی نشده و یا در حد جزئی بوده است، گفت: فصل کاری شهرداری و شورای ششم تازه آغاز شده اما با کمک مسئولان و پیگیری اعضای شورا و شهردار جدید زنجان، آسفالت‌ریزی گسترده در سطح شهر در حال انجام است.

مهدی طالب در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص ارزیابی فعالیت‌های شهرداری در ماه‌های اخیر اظهار داشت: وضعیت آسفالت شهر زنجان نامناسب بود اما سوال اینجاست که آیا وضعیت آسفالت طی 7 ماه اخیر و بعد از روی کار آمدن شورای ششم به این روز افتاده است؟!

وی با بیان اینکه کاری با گذشته نداریم، خاطرنشان کرد: به هر حال یا کم‌کاری شده یا اینکه واقعا مشکلاتی دیگری بوده اما متاسفانه آسفالت‌ریزی مناسبی طی سال‌های اخیر در شهر زنجان انجام نشده است.

طالب افزود: برای مثال؛ آسفالت هر 4 منطقه شهر زنجان در سال گذشته به یک پیمانکار واگذار شده بود که اصلا اهلیت این موضوع را ندارد و نتوانست ماشین‌آلات مورد نیاز را برساند و در نتیجه، کار را نیمه‌کاره رها کرد و رفت که همه این مسائل در سیاست کاری شهرداری باید لحاظ می‌شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی مشکلات گذشته هم به پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام برمی‌گردد، گفت: پیشرفت کار پروژه سبزه‌میدان تا قبل از آغاز به کار شورای ششم در حدود 50 درصد بود و زمانی که شورای ششم، آغاز به کار کرد و حدود 7 ماه این پروژه بر سر مسائل کوچک تعطیل شده بود و موانع و گره‌های دیگری هم داشت.

وی اظهار داشت: از زمانی که شورای ششم، کار خود را آغاز کرد، تمام گره‌ها و موانع به کمک استانداری و سایر نهادهای دخیل در این موضوع حل شد.

طالب با بیان اینکه در زمان آغاز به کار شورای ششم نهایتاً 3 ماه فصل کاری وجود داشت، خاطرنشان کرد: علی‌رغم محدودیت زمان و فصل کاری اما پیشرفت عملیات و حجم‌کاری که انجام شده، تفاوت زیادی با قبل از آن دارد که البته این موضوع نه تنها به شورا بلکه به شهرداری هم برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه قرارداد اجرای محور پادگان با بنیاد مسکن استان بود که متاسفانه معطلی‌ها و گره‌ها سبب تاخیر در اجرای پروژه شد، افزود: متاسفانه بخشی از اسباب و دلایل طولانی شدن پروژه محور پادگان به عدم تعامل بین فرمانده سابق پادگان، شهرداری و بنیاد مسکن برمی‌گردد که تعاملات بعد از حضور فرمانده جدید، فوق‌العاده است.

طالب ابراز کرد: شورای ششم به محض ورود و آغاز به کار خود، مشکلات محور پادگان را پیگیری و رفع کرد و این پروژه در خرداد سال جاری افتتاح می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پروژه یوترن (دوربرگردان) پل امام حسن مجتبی(ع) بیش از یک سال تعطیل بود، گفت: تک‌تک این گره‌ها و مشکلات با صَرف انرژی فراوان از سوی اعضای شورای ششم رفع شد.

وی با بیان اینکه می‌توان گفت متاسفانه حدود 3 سال در شهر زنجان آسفالت‌ریزی نشده و یا در حد جزئی بوده است، اظهار داشت: فصل کاری شهرداری و شورای ششم تازه آغاز شده اما با کمک مسئولان و پیگیری اعضای شورا و شهردار جدید زنجان که خیلی دغدغه‌مند و پیگیر هستند، آسفالت‌ریزی گسترده در سطح شهر در حال انجام است.

طالب با بیان اینکه آینده‌ای کاملاً روشن برای شهر زنجان پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید به مدیران شهری مهلت داده شود تا کارها به روال بیفتد چرا که آواربرداری گذشته انجام شده و بعد از این برای اجرای برنامه‌ها ریل‌گذاری می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر