logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۶۲۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول منطقه حفاظت‌شده سرخ‌آباد و فیله‌خاصه:

برخورد با متخلفین شکار و صید در منطقه حفاظت‌شده سرخ‌آباد پیگیری می‌شود

برخورد-با-متخلفین-شکار-و-صید-در-منطقه-حفاظت‌شده-سرخ‌آباد-پیگیری-می‌شود
مسئول منطقه حفاظت‌شده سرخ‌آباد و فیله‌خاصه گفت: پیگیری‌های لازم از طریق مراجع ذی‌ربط انتظامی و قضایی برای به دام انداختن متخلفین فراری شکار و صید در منطقه سرخ‌آباد در حال انجام است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، سجاد طومارخانی اظهار داشت: ساعت 18 روز شنبه (۳ اردیبهشت) حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت‌شده سرخ‌آباد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ (پلاک غیربومی) اقدام به شکار پرندگان کبک به تعداد 4 قطعه کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: این خودرو مورد تعقیب و گریز مامورین این منطقه قرار گرفت که به دلیل شرایط منطقه و‌ جاده (مسیر صعب‌العبور حبش) علی‌رغم درگیری و همچنین وارد شدن خسارت به خوردو و‌ شکستن درب جلوی سمت شاگرد جهت متوقف نمودن خودروی متخلفین متاسفانه با صدمه به خودرو پیکاپ سازمانی از ناحیه سپر و گلگیر سمت راننده، متخلفین از محل متواری شدند.

طومارخانی افزود: تعداد ۶ قطعه کبک و یک قطعه کبوتر چاهی که متخلفین از شیشه خودرو به بیرون انداخته بودند، جا ماند اما موفق به دستگیری و شناسایی متخلفین نشدیم.

مسئول منطقه حفاظت‌شده سرخ‌آباد و فیله‌خاصه گفت: پیگیری‌های لازم از طریق مراجع ذی‌ربط انتظامی و قضایی برای به دام انداختن متخلفین فراری در حال انجام است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر