logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۶۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان را خنثی می‌کند/ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است

حضور-مردم-در-راهپیمایی-روز-قدس-توطئه-دشمنان-را-خنثی-می‌کند-سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-خار-چشم-دشمنان-است
امام جمعه طارم با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار آن سایر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان شده است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های پیش از نماز جمعه طارم با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امیرالمومنین علی(ع) در توصیه‌ای به مردم، اظهار کرد: در شبهای قدر از خداوند متعال بخواهیم تا تقدیرات خوبی را برای ما رقم بزند.

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط شهرستان طارم مشکل آب شرب و گاز شهری وجود دارد، ابراز کرد: آنتن دهی در برخی از نقاط طارم مشکل دارد و برای حل این مشکلات مسئولان استانی مساعدت های لازم را انجام دهند.

امام جمعه طارم با اشاره به زحمات نیروی انتظامی در شهرستان طارم، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با هنجارشکنان طبق مقررات برخورد کند.

وی با اشاره به گرانی ها و وضعیت معیشت مردم، عنوان کرد: اشتباهات ۸ سال را نمی توان در شش ماه جبران کرد و باید فرصت داد تا برنامه‌ها و اقدامات دولت اجرا شود.

منصوری با بیان اینکه مهار و کاهش تورم مستلزم اجرای برخی سیاست‌های پولی و اقتصادی من جمله عدم استقراض از بانک مرکزی است، ادامه داد: این کار توسط دولت انجام شده است و تاثیرات آن را در آینده خواهیم دید.

وی با اشاره به دلایل افزایش قیمت‌ها و تورم، افزود: بخشی از گرانی‌ها و تورم به دلیل تحریم و جنگ کشورها است و بخشی از گرانی‌ها متوجه دلالان زالو صفت است.

 وی خاطر نشان کرد: انتظار مردم از مسئولان این است که این گرانی‌ها و تورم هر چه سریعتر مهار شود.

امام جمعه طارم با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار آن سایر نیروهای مسلح خار در چشم دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امت اسلامی مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است، عنوان کرد: حمله وحشیانه به قبله اول مسلمین و انفجار در مسجد مزار شریف نمونه‌ای از تهاجم دشمنان است.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: بعد از دو سال وقفه ملت ایران بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر