logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۶۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

تعرفه پیشنهاد نجومی پزشکان، تهدید علیه جان مردم است

تعرفه-پیشنهاد-نجومی-پزشکان،-تهدید-علیه-جان-مردم-است
امام جمعه خرمدره با انتقاد از تعرفه پیشنهادی پزشکان از سوی سازمان نظام پزشکی گفت: تعرفه نجومی پزشکان با زیر پا گذاشتن اخلاق و انسانیت و لاکچری کردن حوزه درمان، تهدید علیه جان انسان‌هاست.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال‌، ناامیدی در جبهه صهیونیست‌ها را به بالاترین سطح ممکن خواهد رساند.

وی خاطرنشان کرد: پایان کرونا و شروع مجدد راهپیمایی و نگرانی شدید صهیونیست‌ها نشان از جایگاه بسیار مهم راهپیمایی روز قدس برای جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با انتقاد از تعرفه‌های پیشنهادی نجومی برای پزشکان از سوی سازمان نظام پزشکی گفت: تورم و گرانی، یک واقعیت اجتماعی است و همه باید به‌صورت عادلانه، فشار تورمی را احساس کنند.

وی افزود: افزایش قیمت‌ها باید برای همه اقشار از یک الگوی عادلانه مبتنی بر تورم پیروی کند که قشر پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

امام جمعه خرمدره اظهار داشت: تعرفه نجومی پزشکان با زیر پا گذاشتن اخلاق و انسانیت و لاکچری کردن حوزه درمان، تهدید علیه جان انسان‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: تعرفه‌های اعلامی، نشان داد که مسئولان نظام پزشکی به جای داشتن دغدغه سلامت جامعه به فکر تامین زندگی لاکچری برای بخشی از جامعه هستند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با ارائه راهکار برای حل مشکلات درمانی و عادلانه‌سازی آن افزود: اعلام تعرفه نجومی پزشکان و بسیاری از تصمیمات دیگر همانند پذیرش رشته‌های پزشکی با محدودیت شدید در دانشگاه‌ها نشان می‌دهد که ساختار مدیریت کلان اداری - درمانی کشور باید همانند بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته به افراد غیرپزشک سپرده شود.

وی ابراز کرد: از دولت انتظار می‌رود پزشکان را نیز همانند سایر اقشار در نظر گرفته و از تسلیم در برابر زیاده‌خواهی‌ها و تضییع حقوق عامه خودداری نماید.

امام جمعه خرمدره با محکومیت قرآن‌سوزی و توهین به مقدسات در برخی کشورهای اروپایی گفت: توهین شرم‌آور به قرآن کریم و مقدسات در کشورهای غربی از جمله سوئد توسط افراطی‌ها و حمایت حکومت این کشورها از این اقدام به نام آزادی بیان، چهره وحشی و خشن تمدن و حقوق بشر ادعایی آن‌ها را بیش از گذشته برملا کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام نشان داد که غرب با وجود برخی پیشرفت‌ها در حوزه تکنولوژی صرفاً توانسته جاهلیت قرون وسطایی را به جاهلیت مدرن و اتوکشیده تبدیل کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر