logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۶۱۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

سپاه، درخشش خوبی در پاسداری از انقلاب و اسلام داشته است

سپاه،-درخشش-خوبی-در-پاسداری-از-انقلاب-و-اسلام-داشته-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزبه‌روز درخشش خوبی به معنای واقعی در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به 2 اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی(ره) و همین طور انقلاب ایشان، معجزه قرن بودند.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای انقلابی مثل بنیاد شهید، کمیته امداد، جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به فرمان حضرت امام(ره) برای پاسداری از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایجاد شدند نیز هر کدام معجزه بودند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فعالیت بیش از 4 دهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: گذشت زمان و نوع عملکرد پاسداران عزیز در مقاطع مختلف تاریخ کشورمان نشان داد که تاسیس و تشکیل سپاه، کار بسیار لازم و جالبی از سول امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزبه‌روز درخشش خوبی به معنای واقعی در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر