logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۶۱۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

روز قدس، نماد مقاومت ملت فلسطین و باعث بیداری مستضعفان عالم شده است

روز-قدس،-نماد-مقاومت-ملت-فلسطین-و-باعث-بیداری-مستضعفان-عالم-شده-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: زمانی که امام(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، کمتر کسی فکر می‌کرد که این روز به عنوان عَلَم، نماد و نشان مقاومت در بین ملت مظلوم فلسطین شده و باعث بیداری مظلومان و مستضعفان عالم شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار داشت: امیدواریم امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پررنگ و پرمعنای ملت شریف ایران و آزادی‌خواهان جهان، مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی به‌خصوص رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بزنیم.

وی با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در 2 سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: امسال با فروکش کردن ویروس منحوس کرونا، راهپیمایی روز قدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت عمومی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اهمیت روز جهانی قدس تصریح کرد: زمانی که امام(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، کمتر کسی فکر می‌کرد که این روز به عنوان عَلَم، نماد و نشان مقاومت در بین ملت مظلوم فلسطین شده و باعث بیداری مظلومان و مستضعفان عالم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هر سال که روز جهانی قدس فرا می‌رسد، دشمن دست و پا می‌زند و جنایت‌هایش را افزایش می‌دهد، گفت: نمونه آن هتک حرمت به مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در ساعت 10:30 صبح روز جمعه (9 اردیبهشت مصادف با 27 رمضان) برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در مرکز استان از میدان قائم به سمت مصلای نماز جمعه خواهد بود.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان حجت‌الاسلام طائب (محقق و استاد حوزه و دانشگاه و رئیس قرارگاه راهبردی عمار) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طبق روال هر سال، وظایفی بر عهده هر کدام از دستگاه‌ها است که هماهنگی لازم از طریق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با تصویب در این جلسه انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، ابراز کرد: امیدواریم این وعده رهبر انقلاب سریع‌تر اتفاق بیفتد و چهره منحوس رژیم صهیونیستی از دنیا محدود شود.

حجت‌الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: 9 اردیبهشت، روز شوراها است که وزارت کشور به معاونت عمرانی استانداری‌ها ابلاغ کرده تا شوراها در راهپیمایی روز قدس، حضور و ورود ویژه‌ای خواهند داشت.

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تبریک 2 اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358 گفت: روز جهانی قدس، یکی از روزهایی است که همه ما وظیفه داریم پای کار باشیم و سپاه استان نیز در این راستا به همراه آحاد مختلف مردم، حضور حداکثری و باشکوه در راهپیمایی روز قدس خواهد داشت.

وی اظهار داشت: شعار محوری برنامه‌های روز قدس امسال «روز جهانی قدس، محور وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» است.

سردار طهماسبی با اشاره به حساسیت روز قدس امسال خاطرنشان کرد: روز قدس امسال در اولین سال از قرن جدید، به عنوان معیار عزت و ذلت استکبار جهانی اهمیت و حساسیت مضاعف و متفاوتی نسبت به سنوات گذشته دارد.

وی افزود: طبق روال سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس با تمام قوا و امکانات و تجهیزات در خدمت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهیم بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر