logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۶۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

نقطه اوج برنامه‌های روز جهانی قدس، حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشد/ امام راحل با دوراندیشی خود نگذاشت که مساله فلسطین فراموش شود

نقطه-اوج-برنامه‌های-روز-جهانی-قدس،-حضور-پرشور-مردم-در-راهپیمایی-باشد-امام-راحل-با-دوراندیشی-خود-نگذاشت-که-مساله-فلسطین-فراموش-شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه روز جهانی قدس، فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع فلسطین است، گفت: پرداختن به برنامه‌های بصیرتی و نشست‌های روشنگری خیلی مهم است اما نقطه اوج تلاش‌های ما باید حضور پرشور در راهپیمایی این روز باشد.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان زنجان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی(ع) و همچنین تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سبزپوشان این نهاد مقدس اظهار داشت: اهمیت روز جهانی قدس بر همگان روشن بوده و تاکید بر این است که روز قدس، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام علیه استکبار جهانی باشد که حامی رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس، یادگار امام راحل است که با نگاه دوراندیشی و راهبردی خود نگذاشتند که مساله فلسطین که موضوع اول جهان اسلام است به فرمواشی سپرده شود و امروز شاهد هستیم که این مساله روزبه‌روز در جهان اسلام مورد توجه قرار گرفته و موجب وحدت و اتحاد تمام فرقه‌های جهان اسلام اعم از شیعه و سنی در حمایت از آرمان‌های فلسطین و حقوق ملت فلسطین شده است.

رفیعی با بیان اینکه مساهل فلسطین، موضوع کاملاً استراتژیک در جهان اسلام است، افزود: هم با توجه به اینکه روز قدس طی 2 سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی برگزار نشد و هم با توجه به خط سازشی که در سال‌های اخیر توسط برخی کشورهای ضعیف در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفته، اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری مضاعف شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تمام مسئولان باید زمینه‌سازی مناسبی برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، فرصت مناسبی برای پرداختن به موضوع فلسطین است، تصریح کرد: پرداختن به برنامه‌های بصیرتی و نشست‌های روشنگری خیلی مهم است اما نقطه اوج تلاش‌های ما باید حضور پرشور در راهپیمایی این روز باشد و راهپیمایی روز جهانی قدس را با عظمت بیشتری نشان دهیم چون انعکاس جهانی داشته و پیام خاصی را منتقل می‌کند.

رفیعی ابراز کرد: مردم همواره در صحنه بوده و حتی جلوتر از مسئولان هستند لذا حداکثر تلاش مسئولان باید فراهم کردن زمینه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز باشد.

وی با بیان اینکه نکته بعدی در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید بر ایجاد زمینه مشارکت مردم و به‌ویژه تشکل‌ها، اصناف و بسیج است، اظهار داشت: این زمینه فراهم شده و باید جنبه مردمی خود را نشان دهد و اقدامات نمادینی که در مسیر راهپیمایی انجام می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرستان‌ها نیز فرمانداران و بخشداران با هماهنگی لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط و همکاری تمام دستگاه‌ها لازم است که در برگزاری این مراسم کمک کرده و برنامه‌ریزی و زمینه حضور پرشور مردم را با قوت فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به پیسوت انتظامی مراسم روز جهانی قدس گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد کمیته‌های ذیل شورای تامین استان، مسائل امنیتی و انتظامی روز جهانی قدس همانند سنوات گذشته با مسئولیت استانداری و فرمانداری‌ها به‌صورت متمرکز مدیریت و پیگیری می‌شود و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر