logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۶۱۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نظارت بر راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

پیمانکاران از پروژه‌های راه روستایی در استان زنجان استقبال نمی‌کنند

پیمانکاران-از-پروژه‌های-راه-روستایی-در-استان-زنجان-استقبال-نمی‌کنند-
رئیس اداره نظارت ساخت راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید براینکه پیمانکاران از پروژه‌های راه روستایی در استان زنجان استقبال نمی‌کنند گفت: در صورت استقبال پیمانکاران ساخت حدود 100 کیلومتر راه فرعی و روستایی را در برنامه داریم.

رسول آدمی در گفت‌وگو با موج رسا; اظهار کرد: باتوجه‌به اعتباراتی که برنامه‌وبودجه در اختیار ما قرارداده است برآورد هزینه‌های پروژه‌های سراسر استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های راه روستایی اداره کل راهداری استان زنجان منتج به قرارداد شده است، ابراز کرد: قرارداد برخی از پروژه‌ها منعقد شده است و پیمانکار در حال اجرای پروژه است.

رئیس اداره نظارت ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: متأسفانه اکثر پروژه‌های راه‌های روستایی استان زنجان به دلیل عدم استقبال پیمانکاران و پایین بودن هزینه‌ها منتج به قرارداد نشده است.

وی با بیان اینکه اکنون دوباره اعتبارات پروژه‌ها را به‌روز کرده و افزایش داده‌ایم، تصریح کرد: آماده انعقاد قرارداد با پیمانکاران هستیم تا اجرا پروژه‌ها آغاز شود.

آدمی با اشاره به میزان ساخت راه روستایی در سال جاری، عنوان کرد: در صورت استقبال پیمانکاران ساخت حدود 100 کیلومتر راه فرعی و روستایی را در برنامه داریم.

وی با اشاره به توزیع این پروژه‌ها در سراسر استان زنجان، ادامه داد: به طور متوسط در تمامی شهرستان‌ها ساخت راه روستایی و فرعی در دستور کار قرار دارد و باتوجه‌به درصد نیاز شهرستان‌ها توزیع پروژه‌ها انجام شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر