logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۱۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

آماده‌سازی مناطق ساخت نهضت ملی مسکن بر عهده راه و شهرسازی است/ ایجاد منطقه 5 شهرداری زنجان در مرحله کارشناسی قرار دارد

آماده‌سازی-مناطق-ساخت-نهضت-ملی-مسکن-بر-عهده-راه-و-شهرسازی-است-ایجاد-منطقه-5-شهرداری-زنجان-در-مرحله-کارشناسی-قرار-دارد
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه متاسفانه مسائل مربوط به امور شهری در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن پیش‌بینی نشده است، گفت: تمام مراحل مربوط به آماده‌سازی بر عهده راه و شهرسازی است.

مهدی طالب در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ایجاد منطقه 5 شهرداری زنجان فعلا در مرحله کارشناسی است اما چون با ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شرق زنجان، وسعت شهر گسترش می‌یابد، عملاً مجبور به افزایش تعداد مناطق شهری زنجان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: حدود 20 هزار خانوار در واحدهای نهضت ملی مسکن شرق زنجان ساکن خواهند شد که جمعیت کمی نیست و این موضوع در جلسات مختلف درون‌سازمانی با مسکن و شهرسازی نیز مطرح شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه متاسفانه مسائل مربوط به امور شهری در اجرای پروژه‌های نهضمت ملی مسکن پیش‌بینی نشده است، گفت: تمام مراحل مربوط به آماده‌سازی بر عهده راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه در احداث واحدهای نهضت ملی مسکن، پروسه شهرداری را اصلا طی نکرده‌اند، اظهار داشت: حتی در بحث احداث نیز زمانی که عملیات ساخت واحدها آغاز شده بود، پروانه‌ها هنوز صادر نشده بود که این موضوع در حد تعامل بوده و خیلی حاد نیست اما تمام مراحل آماده‌سازی منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

طالب خاطرنشان کرد: مسکن‌های ساخته‌شده در کوی پونک نیز برنامه دولت برای ساخت مسکن بود اما مشکل زیادی در آماده‌سازی محل پروژه داشتیم.

وی افزود: دغدغه ما این است که نهضت ملی مسکن همانند پروژه کوی پونک دچار مشکل نشود و مشکلات بعدی را به همراه داشته و هزینه کلانی به شهرداری تحمیل کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: امور شهری از جمله آتش‌نشانی، فضای سبز، جمع‌آوری زباله و حفظ و نگهدای به شهرداری محول خواهد شد که کلی هزینه دارد اما متاسفانه این مسائل در اجرای پروژه‌ها در نظر گرفته نشده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر