logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۶۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

دستگیری سارق منزل با بیش از 40 فقره سرقت در زنجان/ وقوع دو فقره قتل در زنجان

دستگیری-سارق-منزل-با-بیش-از-40-فقره-سرقت-در-زنجان-وقوع-دو-فقره-قتل-در-زنجان
رئیس پلیس آگاهی استان از وقوع دو فقره قتل در زنجان خبرداد و گفت: عاملان هر دو واقعه قتل بلافاصله توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وقوع دو قتل در استان زنجان، اظهار کرد: این دو قتل در شهرستان‌های ابهر و خرمدره رخ داده است.

وی در تشریح خبر قتل رخ‌داده در ابهر، ابراز کرد: این قتل در یکی از روستاهای ابهر به دلیل درگیری و اخلاف ملکی رخ‌داده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این درگیری بین دو مرد رخ‌داده است، تصریح کرد: در این درگیری قاتل جوان مقتول میان‌سال را به قتل رساند و قاتل در کمتر از 24 ساعت دستگیر شده است.

وی در تشریح قتل رخ‌داده در شهرستان خرمدره عنوان کرد: این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ‌داده است و زن قاتل با همسر سابق خود درگیر می‌شود که در این درگیری شوهر سابق زن مصدوم می‌شود.

آدینه لو با بیان اینکه مقتول به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل می‌شود که در بیمارستان به دلیل جراحات فوت می‌کند، افزود: قاتل اکنون به اتهام قتل در بازداشت است.

دستگیری سارق منزل با بیش از 40 فقره سرقت در زنجان

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر زنجان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از بررسی‌های تخصصی، موفق به شناسایی متهم در شهر زنجان شده و پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به بیش از 40 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف، اموال مسروقه کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آدینه لو با اشاره به دستگیری یک مالخر نیز در این خصوص از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: کنترل ورود و خروج در مجتمع‌های مسکونی را به سرایدار یا نگهبان مطمئن بسپارید، کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهید و از قراردادن کلید در زیر جاکفشی، داخل کفش و سایر نقاط قابل‌دسترسی خودداری کنید.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر