logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۶۱۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

دانشجویان پیام نور زنجان موفق به کسب 4 رتبه برتر از جشنواره کشوری رویش شدند

دانشجویان-پیام-نور-زنجان-موفق-به-کسب-4-رتبه-برتر-از-جشنواره-کشوری-رویش-شدند
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به جشنواره رویش که به منظور ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های دانشجویی برگزار شد، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان در این جشنواره موفق به کسب 4 مقام کشوری شدند.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور اظهار داشت: این دوره از جشنواره در سال گذشته به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 2 نشریه از دانشگاه پیام نور استان زنجان در این رویداد فرهنگی در مجموع موفق به کسب 8 مقام (هر کدام 4 مقام) شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به افتخارآفرینی دانشجویان فعال نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان در یازدهمین جشنواره کشوری نشریات پیام نور گفت: عاطفه داودی (دانشجوی رشته علوم تربیتی) با نشریه نگرش، موفق به کسب ۴ رتبه در بخش‌های مختلف شد.

وی افزود: این موفقیت‌ها شامل رتبه اول در بخش نشریات علوم انسانی، رتبه اول در بخش آثار برتر محور مصاحبه، رتبه اول در بخش آثار برتر محور گزارش و رتبه سوم در بخش آثار مقاله مطبوعاتی است.

محمدی با بیان اینکه یاسمن جعفری (دانشجوی رشته علوم تربیتی مرکز زنجان) نیز با نشریه پیام سرخ، موفق به کسب ۴ رتبه در بخش‌های مختلف شد، اظهار داشت: این موفقیت‌ها شامل رتبه اول در بخش نشریات فرهنگی- اجتماعی، رتبه اول در بخش آثار برتر محور خبر، رتبه دوم در بخش آثار برتر محور مصاحبه و رتبه دوم در بخش آثار مقاله مطبوعاتی است.

وی ضمن تبریک این موفقیت‌ها به دانشجویان توانمند دانشگاه پیام نور استان زنجان خاطرنشان کرد: در اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور از منتخبان این جشنواره که سال گذشته برگزار شده بود، تجلیل شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره رویش گفت: این جشنواره نیز به منظور ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های دانشجویی است که در سال 1400 به میزبانی استان فارس برگزار شد که نتایج آن اخیراً اعلام شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان زنجان در این جشنواره نیز موفق به کسب 4 مقام کشوری شدند، اظهار داشت: یاسمن جعفری، موفق به کسب مقام اول در بخش محرومیت اجتماعی و عاطفه داودی نیز موفق به مقام اول در بخش کانون برگزیده هلال احمر شد.

محمدی خاطرنشان کرد: گلزار شریفی، مقام دوم در رشته صنایع دستی، فرش و گلیم را به دست آورد و ابوالفضل شاهمرادی نیز موفق به کسب مقام سوم در ایده‌های برتر کشاورزی و کارآفرینی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: افتخارات به‌دست‌آمده برای دانشجویان زنجانی از میان 4200 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره بوده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر