logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۶۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

نرخ نان کنجد‌دار در استان زنجان اعلام شد

نرخ-نان-کنجد‌دار-در-استان-زنجان-اعلام-شد
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه به ازای استفاده از کنجد مبلغ انواع نان به میزان ۵۰۰ تومان افزایش خواهد داشت، گفت: استفاده از کنجد و سبزیجات بر طبق سلیقه مشتری خواهد بود و فروش نان کنجدی به اجبار تخلف محسوب می‌شود.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طی بازرسی‌های به عمل آمده از اصناف در طول ایام ماه مبارک رمضان برخی از واحد‌ها بیشترین تخلفات را داشته‌اند و یکی از این صنف مربوط به نانوایان بوده است.

وی با بیان اینکه نانوایان با استفاده از کنجد قیمت نان را سلیقه‌ای تغییر می‌دادند و سبب تخلفاتی می‌شدند، افزود: از روز گذشته نرخ جدید نان کنجد‌دار  تعیین شده و از امروز به واحد‌ها اعلام شده و باید اجرا شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه به ازای استفاده از کنجد مبلغ انواع نان به میزان ۵۰۰ تومان افزایش خواهد داشت، گفت: البته استفاده از کنجد و سبزیجات بر طبق سلیقه مشتری خواهد بود و با رعایت نوبت انجام می‌شود این در حالی است که فروش نان کنجدی به اجبار تخلف محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق نرخنامه نان کنجد‌دار؛ قیمت بربری نوع ۱ با وزن چانه خمیر ۵۰۰ گرم به میزان ۱۶۰۰ تومان، بربری نوع ۲ با وزن چانه خمیر ۵۰۰ گرم به میزان ۲۰۰۰ تومان و سنگک نوع ۲ نیز با وزن نان پخته شده ۴۰۰ گرم برابر با ۲۰۰۰ تومان خواهد بود.

موسوی با تاکید بر اینکه نصب نرخنامه در مقابل دید مشتری الزامی است، ابراز داشت: رعایت مفاد نرخنامه نیز الزامی بوده و در صورت عدم رعایت تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

وی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلفات می توانند موارد را با سامانه تلفنی ۱۲۴ معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت، بازرسی و نظارت اتاق اصناف زنجان با شماره تلفن ۳۳۳۲۸۰۳۱ و همچنین اتحادیه نانوایان با شماره تماس ۳۳۴۶۰۹۳۰ در میان بگذارند تا در کوتاهترین زمان رسیدگی به تخلفات انجام شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر