logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۶۱۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

205 مزار شهدا در روستاهای استان زنجان ساماندهی می‌شود

205-مزار-شهدا-در-روستاهای-استان-زنجان-ساماندهی-می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه حدود 205 مزار گران‌قدر شهدا ساماندهی نشده است، گفت: این مزارها عمدتاً در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و زنجان هستند.

امیر علی نیک‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حدود 205 مزار گران‌قدر شهدا ساماندهی نشده است، اظهار کرد: این مزارها عمدتاً در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و زنجان هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان سال و نهایتاً تا خردادماه سال 1402 تمامی مزار شهدای زنجان ساماندهی شوند، ابراز کرد: با ساماندهی شدن این 205 مزار مطهر شهدا می‌توان گفت تمامی مزار شهدا در سطح استان ساماندهی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه ساماندهی 40 مزار شهدا در پای عقد قرارداد است، تصریح کرد: مابقی ساماندهی گلزار شهدا نیز به‌مرور انجام می‌شود.

وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان عنوان کرد: بر اساس این برنامه عملیاتی امسال حتماً فیلم فاخری و با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی ساخته شود.

نیک بخش با بیان اینکه ما برای ساخت فیلم درباره شهدا اعلام آمادگی می کنیم، ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا، اردوی زیارتی و سیاحتی، مباحث آموزشی، مشاوره شغلی، آموزش‌های خانواده و... در برنامه داریم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر