logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۶۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

صیانت از نیروی کار، رویکرد تخصصی و هدف اصلی وزارت کار است

صیانت-از-نیروی-کار،-رویکرد-تخصصی-و-هدف-اصلی-وزارت-کار-است
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: صیانت از نیروی کار، حمایت از پایداری مشاغل و حفظ اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی به عنوان رویکرد و هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صیانت از نیروی کار با گسترده بزرگی از خدمات و وظایف در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای بهبود وضعیت گروه‌های کارگری، قشر متوسط و اقشار آسیب‌پذیر به‌صورت ویژه دنبال می‌شود.

جعفری با اشاره به بحث رفع فقر مطلق خاطرنشان کرد: این حرکت نو که در کشور شروع شده و محوریتش با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است در مرحله شناسایی افرادی است که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و شناسایی توسط نهادهای خیریه، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود.

وی افزود: پس از ثبت سامانه‌ای، صحت‌سنجی و پالایش و حمایت از این گروه صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تعاونی‌ها به عنوان واسط میان دولت و مردم در بخش اقتصادی، نقش ایفا می‌کنند، افزود: شرکت‌های تعاونی سهام عدالت و توسعه عمران شهرستان، مجرای توزیع ثروت بین مردم هستند و از این طریق، قشر متوسط و پایین از توزیع عادلانه درآمدها بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مثابه یک دولت کوچک است که با طیف وسیعی از جامعه مخاطبان خود با تنوع مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در جهت ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم داشته و نقش محوری در عدالت‌محوری و توسعه متوازن امکانات و ظرفیت‌ها نقشی محوری دارد.

وی افزود: همسو با این مجموعه عظیم در سطح استانی و ملی هر حمایتی لازم است، انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر