logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۶۰۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان:

فرد گمشده در منطقه کوهستانی روستای ماری سالم پیدا شد

فرد-گمشده-در-منطقه-کوهستانی-روستای-ماری-سالم-پیدا-شد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه امروز یک نفر از طبیعت‌گردان در منطقه ماری شهرستان زنجان گمشده بود، گفت: این فرد توسط تیم عملیات کوهستان هلال احمر زنجان سالم پیدا شد.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: صبح امروز ۳ نفر برای طبیعت گردی به منطقه قره‌پشتلو، روستای ماری رفته بودند که با بارش باران مواجه می‌شوند و یکی از همراهان در باران گم‌ می‌شود.

وی افزود: با اینکه دو همراه وی تا ساعت ۱۹ تلاش کرده‌اند تا فرد گمشده را پیدا کنند اما موفق نشده‌اند بنابراین موضوع را به هلال احمر گزارش دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه بلافاصله یک تیم کوهستان و یک تیم هلال احمر از شهرستان زنجان به منطقه اعزام شد، گفت: بر اساس اطلاعات محلی اکیپ گشت در یکی از دره‌های منطقه ماری حضور یافت و فرد گمشده پس از چندین ساعت جست و جو توسط گشت کوهستان پیدا شد.

وی با بیان اینکه این شخص هم‌اکنون در پاسگاه شهر ارمغانخانه است، تاکید کرد: از مردم درخواست داریم بدون شناخت دقیق یک محل از طبیعت گردی و حضور در ارتفاعات و مناطق مختلف خودداری کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر