logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۶۰۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

برنامه‌ریز‌های کشور نباید معطل مذاکرات شود

برنامه‌ریز‌های-کشور-نباید-معطل-مذاکرات-شود
امام جمعه سلطانیه برنامه‌ریز‌های کشور نباید معطل مذاکرات شود گفت: عمل به وعده های داده شده و کلنگ‌زنی‌های انجام شده، مهمترین مصداق مردمی بودن است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امروز در سخنرانی‌های پیش از خطبه های سلطانیه ظهار کرد: در شب‌های قدر خداوند همه را مورد لطف و رحمت خود قرار می دهد و آنها را می‌بخشد اما شارب خمر، عاق والدین، قاطع رحم و کینه توز بخشیده نمی‌شوند.

وی به تصادفات متعدد و تلخ در جاده سلطانیه به قیدار اشاره کرد و ادامه داد: جاده، خودرو و راننده از عوامل تصادفات هستند.

امام جمعه سلطانیه با انتقاد از تاخیر در بهره برداری از تعریض جاده سلطانیه به قیدار، ابراز کرد: اگر در پروژه تعریض جاده ترک فعلی اتفاق افتاده رسیدگی شود و اگر امکان تکمیل به هر دلیلی نبود چرا شانه‌های خاکی در بعضی قسمتها وجود ندارد، مسئولان پاسخگو باشند.

حسینی نسب با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب بعد از توقف دو ساله این دیدار بخاطر کرونا و بیانات ۸۱ دقیقه ای مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار ضمن تاکید بر بهره مندی از فضائل ماه رمضان، فرمودند برنامه ریزی در کشور نباید معطل مذاکرات شود و به روند فعلی مذاکرات، بر ایستادگی مذاکره کنندگان در برابر زیاده خواهی دشمنان تاکید کردند. 

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مردمی ماندن مسئولان، به بیان مصادیق مردمی بودن پرداخت و خاطر نشان کرد: عمل به وعده های داده شده و کلنگ زنی‌های انجام شده، مهمترین مصداق مردمی بودن است و مرکز سلول درمانی سلطانیه هم وعده داده شده و هم کلنگ زنی شده است و باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور وعده داده دولتش صادق الوعد خواهد بود و وعده‌ها باید در جزئیات زندگی مردم ملموس باشد، عنوان کرد: کاهش تورم و توقف گرانی از وعده های دولت است. 

حسینی نسب با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان از اختصاص و ابلاغ ۴۷۷ میلیارد تومان اعتبار به دستگاه ها، افزود: مردم در سفر رئیس جمهور نامه هایی به رئیس جمهور نوشته اند و منتظر پاسخ نامه ها هستند و این هم یک مصداق دیگر مردمی بودن است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اعلام آمار بدهکاران بانکی، این اقدام را یک گام به جلو در شفافیت اقتصادی دانست و با بیان اینکه معوقات سنگین بانک‌ها بخاطر عدم پرداخت وام‌های دریافتی توسط دانه درشت هاست، ابراز کرد: این اقدام باید با اعلام میزان بدهی، تاریخ دریافت وام، میزان اقساط و اعلام اسامی بدهکاران دانه درشت تکمیل شود.

وی با تاکید بر بهره مندی از فضائل و برکات شبهای قدر و با بیان اینکه شب قدر، عصاره یک سال و برتر از هزار ماه است و شب تقدیر و امضای سرنوشت انسان در آن شب واقع می شود، گفت: شب قدر شب ولایت نیز است و انسان ولایت پذیر در بهشت است هر چند در دنیا زندگی کند.

حسینی نسب با تبریک ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ، آن حضرت را مظهر همه خوبی‌ها و جلوه احسان و اکرام الهی دانست و با اشاره به هفته احسان و اکرام و با بیان اینکه هر کس در ماه رمضان به یتیمی اکرام و احسان کند، خداوند در قیامت او را اکرام می‌کند، با قدردانی از خيران و اقدامات کمیته امداد، افزود: یتیم نوازی و اکرام و احسان به نیازمندان درس مهم ماه رمضان است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر