logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۶۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم مطرح کرد

لزوم برخورد با سوء استفاده کنندگان از بیت‌المال و دلالان/ رهبری بر ایجاد رفاه عمومی تاکید کردند

لزوم-برخورد-با-سوء-استفاده-کنندگان-از-بیت‌المال-و-دلالان-رهبری-بر-ایجاد-رفاه-عمومی-تاکید-کردند
امام جمعه طارم با بیان اینکه رهبری بر ایجاد رفاه عمومی و برطرف ساختن محرومیت و فقر تاکید کردند، خاطرنشان کرد: رهبری به برخورد با سوء استفاده کنندگان از بیت المال و دلالان که با زندگی مردم بازی می کنند تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه های پیش از نماز جمعه طارم با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره)، اظهار کرد: خوشبختانه این نهاد خدمات رسانی خوبی در روستاها دارد و هر کس می‌خواهد از خدمات این نهاد استفاده کنند می‌توانند با مراجعه به این نهاد از تسهیلات ساخت مسکن استفاده کند.

وی با اشاره به ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: پیشرفت تسلیحاتی همچنان باید ادامه داشته باشد و امروز پاکستان یک درس عبرت است چراکه ارتش پاکستان وابسته و زیر نظر آمریکا است.

امام جمعه طارم با بیان اینکه استحکام و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را مهمترین عامل در حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی می‌دانیم، تصریح کرد: هرچه می توانیم باید در حوزه نظامی. دفاعی و تسلیحاتی پیشرفت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز آثار قوی شدن در حوزه نظامی را می‌بینیم، عنوان کرد: امروز این اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است که دشمنان نمی‌توانند به صورت مستقیم با ایران وارد جنگ شوند و دست به تفرقه افکنی زده‌اند.

منصوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، ادامه داد: مردمی ماندن مهمتر از مردمی بودن است.

منصوری با بیان اینکه رهبری در دیدار خود با کارگزاران جمهوری اسلامی بر عدم هیچگونه معطلی در برنامه ریزی برای کشور و وابسته سازی آن به مذاکرات تاکید کردند، افزود: رهبری بر ایستادگی در برابر زیاده خواهی طرف مقابل تأکید کردند.

وی با بیان اینکه رهبری بر ایجاد رفاه عمومی و برطرف ساختن محرومیت و فقر تاکید کردند، خاطرنشان کرد: رهبری به برخورد با سوء استفاده کنندگان از بیت المال و دلالان که با زندگی مردم بازی می کنند تاکید کرد.

امام جمعه طارم با بیان اینکه امام حسن مجتبی تجلی کامل احسان الهی است، تاکید کرد: باید به تبعیت از امام حسن مجتبی که مجموعه فضایل الهی است بیشتر به فکر نیازمندان باشیم در راستای حل مشکلات آنان قدم برداریم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر