logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۶۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

کانکس‌های سطح شهر زنجان جمع‌آوری می‌شوند/ بازار روز جدید در شرق زنجان راه‌اندازی می‌شود

کانکس‌های-سطح-شهر-زنجان-جمع‌آوری-می‌شوند-بازار-روز-جدید-در-شرق-زنجان-راه‌اندازی-می‌شود
مدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زنجان گفت: کانکس‌ها و دکه‌های موجود در سطح شهر زنجان به مرور جمع‌آوری شده و به سمت ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار حرکت می‌کنیم.

مهدی مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شهرداری زنجان از رویکرد اجاره کانکس و دکه به متقاضیان، خارج شده و به سمت ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه کانکس‌ها هم غیر قابل کنترل هستند و هم سبب ایجاد ترافیک می‌شوند و منظره و زیبایی شهر را نیز دچار خدشه می‌کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل کانکس‌ها و دکه‌های موجود در سطح شهر زنجان به مرور جمع‌آوری می‌شوند و بازارچه‌های میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر ایجاد خواهند شد.

مهاجری افزود: بازارچه‌های میوه و تره‌بار در کوی الهیه و رضوان احداث شده و یک بازارچه نیز در سه‌راه امجدیه در حال ساخت است که تا 2 ماه آینده آماده می‌شود.

مدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زنجان با بیان اینکه کاربری کانکس‌ها و دکه‌های موجود در سطح شهر به 2 گونه است، گفت: برخی‌ها خودمالکی بوده و برخی دیگر متعلق به این سازمان بوده و اجاره داده شده‌اند ضمن اینکه 8 کانکس موجود در سطح شهر نیز متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و توسط آن‌ها مدیریت می‌شود.

وی تعداد کانکس و دکه‌های متعلق به سازمان ساماندهی مشاغل را به ترتیب 14 و 8 عدد بیان کرد و اظهار داشت: 26 کانکس و 20 دکه نیز به‌صورت خودمالکی اداره می‌شوند و شهرداری فقط عوارض مربوطه را دریافت می‌کند.

مهاجری در خصوص ساماندهی وانت‌های دستفروش در نقاط مختلف شهر خاطرنشان کرد: وانت‌هایی که در میدان ولی‌عصر(عج) جمع می‌شدند، ساماندهی شده و هم‌اکنون در روبه‌روی بیمارستان ولی‌عصر(عج) و در یک نقطه مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه توقف وانت‌های دستفروش در نقاط مختلف علاوه بر ایجاد ترافیک و منظره نامناسب شهری سبب خطرات فراوان هستند، افزود: وانت‌های مستقر در بزرگراه 22 بهمن (روبه‌روی پارک بانوان) نیز ساماندهی شده و به زودی به محل جدید منتقل می‌شوند.

مدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری زنجان گفت: زمینی در روبه‌روی پارک بانون و بالاتر از چمن فوتبال وجود دارد که استعلام کرده‌ایم و اگر زمین شخصی نباشد، وانت‌ها را ساماندهی و به آنجا هدایت می‌کنیم که در آن زمین مستقر شوند.

وی با اشاره به فعالیت جمعه‌بازار زنجان از اواخر سال گذشته اظهار داشت: در حال رایزنی با اداره کل راه و شهرسازی هستیم و قرار است یک قطعه زمین در شرق زنجان در اختیار شهرداری قرار دهند که بعد از طی مراحل اداری، یک بازار روز هم در منطقه شرق زنجان راه‌اندازی می‌شود.

مهاجری در خصوص فعالیت کشتارگاه شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: کشتارگاه قدیم جمع‌آوری شده و اکنون کشتارگاه متعلق به بخش خصوصی در محل دیگری فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه میدان احشام متعلق به شهرداری زنجان است، افزود: شهرداری، اصطبل‌ها را بر اساس قیمت کارشناسی اجاره داده و محوطه نیز محل خرید و فروش احشام و دام زنده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر