logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۶۰۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران:

شرکت ملی حفاری به عنوان بزرگترین شرکت حفاری در منطقه مطرح است/ ارتقای راندمان عملیات و خدمات حفاری از مهمترین اهداف کیفی در سال ۱۴۰۱ است

شرکت-ملی-حفاری-به-عنوان-بزرگترین-شرکت-حفاری-در-منطقه-مطرح-است-ارتقای-راندمان-عملیات-و-خدمات-حفاری-از-مهمترین-اهداف-کیفی-در-سال-۱۴۰۱-است
مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: ارتقای راندمان عملیات و خدمات حفاری از مهمترین اهداف کیفی و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش موج رسا; حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران امروز در تشریح اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای شرکت در سال جاری اظهار کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه‌های نفت و گاز با بهره‌گیری از سرمایه‌‌های انسانی و ظرفیت‌های تجهیزاتی خود به عنوان بزرگترین شرکت حفاری و ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه در منطقه مطرح است.

وی با بیان اینکه مدیریت سازمان به منظور حفظ جایگاه و بهبود آن در سال‌های آتی، برنامه‌ها و چشم‌انداز مدوّنی هدفگذاری کرده و بر تحقق آن تاکید دارد، افزود: کارآمدی عملیاتی و ارتقای راندمان اجرایی به منظور توسعه‌بخشی به عملیات حفاری و خدمات جانبی از جمله در پروژه‌های کلید در دست، امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.

گلپایگانی عنوان کرد: بهبود کارآیی و پشتیبانی از سرفصل‌های اهداف کیفی شرکت می‌باشد که در این ارتباط، سرمایه‌گذاری و اجرای بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری با به‌کارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و منابع انسانی شرکت و برون‌سپاری به شرکت‌های صاحب صلاحیت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین تقویت توانمندی داخلی لجستیک از طریق تکمیل ماشین‌آلات موجود و جدید و استفاده از ظرفیت‌های برون‌سپاری و به‌هنگام‌سازی تامین کالا از طریق اولویت‌بندی تقاضاهای اصلی و تنوع‌بخشی به منابع خارجی و داخلی با کیفیت مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، رقابت‌پذیری را از دیگر محورهای مهم در راستای اهداف کیفی عنوان کرد و گفت: در این خصوص اهتمام به سهم بازار مورد تاکید است و لذا حضور در مناقصات و مشارکت با پیمانکاران توسعه میادین و همکاری بلند‌مدت با کارفرمایان بزرگ از طریق انعقاد موافقتنامه و قرارداد به منظور افزایش سهم بازار حفاری به نحو مناسب دنبال می‌شود.

وی، توسعه پایدار را یادآور و ضمن تاکید بر کاربست مقررات و دستورالعمل‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) افزود: ارتقای فرهنگ ایمنی با رویکرد کاهش و توجه به مسائل زیست‌محیطی در راستای تحقق اهداف کیفی شرکت، بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

رئیس هیات‌مدیره شرکت ملی حفاری ایران همچنین جذب و پرورش نیروی انسانی، رضایتمندی و تقویت انگیزش کارکنان، چابک‌سازی سازمانی و ارتقای فرآیندها، برگزاری مناقصات جهت تامین کالا و خدمات، اصلاح ساختار سازمانی، پایداری مالی، وصول مطالبات و بهینه‌سازی جریان نقدینگی، به‌روزرسانی نرخ خدمات حفاری و جنبی به منظور افزایش درآمدها را از دیگر محورهای سند اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای امسال این شرکت برشمرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر