logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۶۰۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با موج رسا مطرح کرد،

اصلاح‌طلب‌های رادیکال در پازل جنگ ترکیبی دشمن/ دشمنان به دنبال القای نارضایتی مردم از حکومت و روحانیون هستند

اصلاح‌طلب‌های-رادیکال-در-پازل-جنگ-ترکیبی-دشمن-دشمنان-به-دنبال-القای-نارضایتی-مردم-از-حکومت-و-روحانیون-هستند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما درگذشته هم دیده‌ایم بخشی از گروه‌های اصلاح‌طلب رادیکال داخلی هم که همواره ناامیدی را در داخل منعکس می‌کردند و در موضوعات مختلف مردم را نسبت به آینده و موفقیت‌های انقلاب ناامید می‌کردند وارد میدان جنگ ترکیبی دشمن می‌شوند و در چهارچوب جنگ ترکیبی ایفای نقش می‌کنند.

سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ریشه و اهداف حادثه‌ای که در حرم مطهر رضوی اتفاق افتاد که منجر به شهادت دو تن از روحانیون جهاد و مبارز شد، اظهار کرد: ریشه این اقدام ایجاد تفرقه و تقابل بین گروه‌های شیعه و سنی است و این امر هدف اصلی این عملیات در حرم رضوی است.

وی با بیان اینکه نکته مهم و قابل‌ذکر این است که ما باید همیشه حواسمان باشد که در یک جنگ ترکیبی قرار داریم، ابراز کرد: در جنگ ترکیبی تقسیم وظایف بین گروه‌های مختلف مخالف با جمهوری اسلامی ایران شکل‌گرفته است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه برنامه‌ریز این جنگ‌ها استکبار جهانی است، تصریح کرد: بخشی از مخالفان جمهوری اسلامی اقدام علمی، بخشی عملیات روانی، بخشی از این مخالفان اقدام به عملیات رسانه‌ای می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی این اقدامات را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام می‌دهند، عنوان کرد: اقدام علمی این کار را به گروه‌های تکفیری می‌سپارند.

حسینی با بیان اینکه در عملیات روانی و رسانه‌ای نیز یک تقسیم وظایفی صورت‌گرفته است، ادامه داد: معمولاً استکبار برنامه‌ریزی که برای این نوع کارها انجام می‌دهد کار را به گروهای تفرقه‌افکن خارج‌نشین می‌سپارد.

وی با بیان اینکه این گروها ضمن تحریک گروه‌های تندرو شیعه و سنی و شعله‌ور کردن چنین موضوعاتی به دنبال منافع خودشان یعنی القای این که مردم ایران از حکومت و روحانیون ناراضی هستند و از انقلاب بریده‌اند؛ هستند، افزود: طی چند روز اخیر گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی القای نارضایتی مردم از حکومت و روحانیون را در سر خط رسانه‌ای خود منعکس کرده‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: ما درگذشته هم دیده‌ایم بخشی از گروه‌های اصلاح‌طلب رادیکال داخلی هم که همواره ناامیدی را در داخل منعکس می‌کردند و در موضوعات مختلف مردم را نسبت به آینده و موفقیت‌های انقلاب ناامید می‌کردند وارد این میدان می‌شوند و در چهارچوب جنگ ترکیبی دشمن ایفای نقش می‌کنند.

وی با بیان اینکه وقتی ما می‌بینیم که اصلاح‌طلب‌های رادیکال درگذشته پروژه عبور از جمهوری اسلامی و به بن‌بست رسیدن نظام ولایت‌فقیه را در مکاتبات و رسانه‌ها مطرح می‌کنند و به دنبال این هستند تا به‌نوعی به جامعه القا کنند که شیوه‌های حکمرانی ولایت‌فقیه به بن‌بست رسیده است، خاطرنشان کرد: حالا فرصتی دستشان افتاده است تا از این موضوع سوءاستفاده کنند و درحالی‌که هدف در اصل چنین چیزی یعنی به بن‌بست رسیدن جمهوری اسلامی نبوده است اما آن‌ها می‌خواهد به‌گونه‌ای به جامعه القا کنند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده و اینها علامت‌هایی است برای این موضوع در حالی این حرف کاملاً باطل است.

حسینی عنوان کرد: عملیاتی که در حرم رضوی اتفاق افتاد این است که یک تکفیری با سن‌وسال کم که مشخص است از خارج به او القا شده است تا این کار را انجام دهد و وارد حرم مطهر رضوی می‌شود و دو روحانی را شهید و یک روحانی دیگر را مجروح می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر