logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۶۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی استان زنجان همچنان تداوم دارد

طرح-رایگان-دو-گانه-سوز-کردن-خودروهای-عمومی-استان-زنجان-همچنان-تداوم-دارد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه بعد از آغاز طرح رایگان ملی دو گانه سوز کردن خودروهای حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان عمده این خودرو ها دوگانه سوز شده اند، گفت: این طرح همچنان در استان تداوم دارد.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای حمل و نقل بار و مسافر استان زنجان از سال‌های اخیر آغاز شده است، اظهار داشت: مالکان خودرو‌هایی که متقاضی استفاده از طرح گازسوز شدن هستند همچنان می‌توانند برای اینکه در این طرح شرکت داشته باشند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با ایجاد زیرساخت‌های لازم، استقبال خوبی به لحاظ دوگانه سوز کردن خودرو‌های بنزین سوز باری و مسافر بری عمومی در استان شد، افزود: این طرح ملی بود و صرفه اقتصادی مطلوبی را برای صاحبان خودرو‌ها داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تاکسی و وانت‌بارهای عمومی یکی از اقدامات مهم و اساسی شرکت ملی پخش در راستای کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آلاینده در سبد سوخت خانوارها بود، گفت: با اینکه عمده خودرو‌های عمومی استان دوگانه سوز شده اند اما باز هم برخی از دارندگان این خودرو ها به این امر اقدام نکرده‌اند که درخواست می‌شود نسبت به دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی بنزین سوز اقدام کنند.

وی عنوان کرد: مالکان خودرو‌هایی که متقاضی استفاده از این طرح هستند، می‌توانند در سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت نام کنند و برای دو گانه سوز شدن خودرو می‌توانند به کارگاه‌های دو گانه سوز در صائین قلعه مراجعه کنند./ب  

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر