logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۶۰۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اصلاح‌طلبان با مواضع خود نسبت به حادثه حرم رضوی، قصد ترمیم ناکامی گذشته را دارند

اصلاح‌طلبان-با-مواضع-خود-نسبت-به-حادثه-حرم-رضوی،-قصد-ترمیم-ناکامی-گذشته-را-دارند
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به مواضع کژدار و مریز اصلاح‌طلبان و رسانه‌های وابسته به آن‌ها در برابر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی گفت: اصلاح‌طلبان با این حرکت به نظر خودشان می‌خواهند ناکامی‌های 8 سال گذشته و بلایی که بر سر این کشور آوردند را مقداری ترمیم کنند اما موفق نخواهند شد.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حمله تروریستی به روحانیون جهادی در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در مورد اصل واقعه و حادثه‌ای که اتفاق افتاد قطعاً ترفند دشمن متناسب با زمان و موقعیت اجتماعی و نگاه مردم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان، وضعیت کشور را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: دشمن بر روی آنچه که روحانیت تاکنون با اثرگذاری اجتماعی که داشته و دارد، توانسته خواسته‌هایش را پیش ببرد، تمرکز کرده تا روحانیت را به شکلی از صحنه خارج کند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: دشمن قصد دارد با خارج کردن روحانیت از صحنه بتواند اثرگذاری بیشتری بر روی مردم داشته باشد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: متاسفانه اصلاح‌طلبان هیچ وقت نتوانسته‌اند بر روی ریل حقیقی حرکت کنند.

وی اظهار داشت: چون اصول و معیار اصلاح‌طلبان بر روی حرکت‌های عقلانی و منطقی نبوده و سیاسی است لذا همیشه خواسته‌اند که یک حرکت مخالف‌خوانی داشته باشند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان همواره بر روی هر چه که به مزاق جامعه، خوش بیاید تمرکز می‌کنند، تصریح کرد: بنابراین موضع‌گیری اصلاح‌طلبان اصلاً برای ما مهم نیست چون آن‌ها از اول نتوانستند بر اساس مسیر صحیحی که امام راحل و رهبر انقلاب ترسیم کرده، پیش بروند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به مواضع کژدار و مریز و نرمش و بعضاً همراهی اصلاح‌طلبان و رسانه‌های وابسته به آن‌ها در برابر حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان هیچ وقت موفق نبوده‌اند و در اینجا هم موفق نخواهند بود.

وی گفت: اصلاح‌طلبان با این حرکت به نظر خودشان می‌خواهند ناکامی‌های 8 سال گذشته و بلایی که بر سر این کشور آوردند را مقداری ترمیم کنند اما در این مسیر نیز موفق نخواهند شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر