logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۶۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبرداد

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن زنجان با بیش از 87 میلیارد ریال اعتبار/ 55 درصد واحدهای مسکونی روستایی در زنجان مقاوم‌سازی شده است

افتتاح-و-کلنگ‌زنی-پروژه‌های-عمرانی-بنیاد-مسکن-زنجان-با-بیش-از-87-میلیارد-ریال-اعتبار-55-درصد-واحدهای-مسکونی-روستایی-در-زنجان-مقاوم‌سازی-شده-است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به 21 فروردین، سالروز افتتاح حساب 100 حضرت امام(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان به همین مناسبت با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال، افتتاح وکلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه‌ای اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب 100 امام خمینی(ره)، پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در 2 حوزه عمران روستایی، بهسازی و بهره‌برداری از مسکن روستایی خواهد بود، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

خواجه‌ای از کلنگ‌زنی 9 پروژه اجرای طرح هادی روستایی و افتتاح 6 پروژه طرح هادی روستایی در سطح استان در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بیش از 78 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی گفت: طرح هادی روستایی در روستاهای ساریجالو و ویر شهرستان سلطانیه، قره‌تپه و مهرآباد شهرستان زنجان، کوسه‌لر و باریکاب شهرستان ایجرود، پسکوهان شهرستان خدابنده و مرشون و اسپاس شهرستان ابهر در سال جاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار استان، طرح هادی برای 710 روستا (100 درصد) تهیه و در 413روستا نیز اجرا شده است، خاطرنشان کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور 46.2 درصد و در استان زنجان 58.2 درصد است که استان زنجان در این زمینه، بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خواجه‌ای با اشاره به بهسازی و بازسازی مسکن روستایی محرومین، ایتام و خانواده‌های دارای 2 معلول ابراز کرد: در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در سطح استان در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه 92 هزار و 678 واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان وجود دارد، گفت: تا به امروز بیش از 51 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح استان زنجان مقاوم‎سازی شده و از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده کرده‎اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: می‌توان گفت تاکنون 55 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان مقاوم‌سازی شده که این میزان، بالاتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر