logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۶۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا،

90 درصد مشکل سرویس مدارس تا پایان این هفته حل می‌شود

90-درصد-مشکل-سرویس-مدارس-تا-پایان-این-هفته-حل-می‌شود
رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه تا پایان این هفته 90 درصد مشکلات سرویس مدارس حل می‌شود، گفت: هماهنگی سرویس مدرسه در مدارس به عهده انجمن اولیاومربیان هر مدرسه واگذار شده است.

محمود کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: بازگشایی مجدد مدارس برای ما خوشحال‌کننده است اما تعطیلی دوساله مدارس استان زنجان باعث شده است برخی رانندگان سرویس مدارس از چرخه ارائه خدمات به مدارس حذف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در هیچ شهرستانی مشکلی در خصوص سرویس مدارس نداریم، ابراز کرد: امروز کارگروه ماده 18 برگزار می‌شود و مشکلات سرویس مدارس در این کارگروه پیگیری می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه بخشی از مشکلات سرویس مدارس حل شده است، تصریح کرد: شرکت‌های مختلفی اعلان آمادگی کرده‌اند تا در این مدت باقی‌مانده ارائه خدمت کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سرویس مدارس به‌یک‌باره در این بازه زمانی بعد وقفه دوساله و بعد از تعطیلات نوروزی ممکن نبود، عنوان کرد: اگرچه ما شاهد ترافیک در سطح شهر به دلیل بازگشایی مدارس بودیم اما این ترافیک به‌مرور کمتر می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه تا پایان این هفته 90 درصد مشکلات سرویس مدارس حل می‌شود، ادامه داد: هماهنگی سرویس مدرسه در مدارس به عهده انجمن اولیاومربیان هر مدرسه واگذار شده است.

وی بیان کرد: شاید هماهنگی سرویس مدارس جزو وظایف ذاتی آموزش‌وپرورش نباشد اما به‌واسطه اینکه آموزش‌وپرورش همیشه تسهیلگر این امر بوده و برای کاهش بار ترافیکی شهر همیشه خود را موظف به کمک کرده است.

رئیس اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه به اولیا توصیه می‌کنم کمی صبوری به خرج دهند و با مدیران مدارس همکاری لازم را داشته باشند، افزود: امیدواریم طی روزها آینده به روال سال‌های گذشته بازمی‌گردیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر