logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۵۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

روحانیون و نیروهای مسلح مانع اجرا شدن نقشه‌های دشمن هستند/ مساجد باید به بزرگترین شبکه قرآنی تبدیل شوند

روحانیون-و-نیروهای-مسلح-مانع-اجرا-شدن-نقشه‌های-دشمن-هستند-مساجد-باید-به-بزرگترین-شبکه-قرآنی-تبدیل-شوند
امام جمعه طارم گفت: دشمنان روحانیون، پاسداران و نیروهای مسلح را مانع اجرا شدن نقشه های خود در ایران می‌دانند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مهدی منصوری امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه طارم با اشاره به شهادت دو روحانی در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: از قوه قضاییه می‌خواهیم با عاملین این حادثه برخورد قاطع داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند با این کارها نمی‌توانند به آرزوهای شیطانی خود برسند، ابراز کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران با این کارها هوشیار تر می‌شوند.

امام جمعه طارم با بیان اینکه دشمنان با این کارها به دنبال از بین بردن اتحاد ایران با کشورهای همسایه هستند، تصریح کرد: دشمنان با این کارها به دنبال جبران شکست‌های خود هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال جنگ ترکیبی هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران باید آماده دفاع ترکیبی باشد.

منصوری بیان کرد: دشمنان روحانیون، پاسداران و نیروهای مسلح را مانع اجرا شدن نقشه‌های خود در ایران می‌دانند.

منصوری با اشاره به شهادت آمنه صدر به دست صدام، ادامه داد: از صدام سوال شد که چرا آمنه صدر را به شهادت رساندی؟ جواب داد: چون نمی‌خواستم اشتباه یزید را تکرار کنم؛ یزید چون حضرت زینب(س) را به شهادت نرساند رسوا شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با قاریان قرآن، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: قرائت یک هنر قدسی است و قاریان قران بهترین و بالاترین هنرمندان هستند.

امام جمعه طارم با بیان اینکه مساجد باید به بزرگترین شبکه قرآنی کشور تبدیل شوند، ابراز کرد: قرآن ذکر است و در مقابل ذکر غفلت قرار دارد.

امام جمعه طارم با اشاره به شکست صهیونیست ها از مردم فلسطین و نوار غزه، عنوان کرد: وحشت در دل و قلب صهیونیست‌ها افتاده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر