logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
اخبار انتظامی روز؛

کشف قاچاق 15 میلیاردی در خدابنده/ توقیف کامیون با 78 کیلوگرم تریاک در زنجان

کشف-قاچاق-15-میلیاردی-در-خدابنده-توقیف-کامیون-با-78-کیلوگرم-تریاک-در-زنجان
فرمانده انتظامي استان از شناسایی و کشف کالای قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری در محور قیدار - زنجان  به یک دستگاه پراید مشکوک و دستور توقف دادند.

وي افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 32 دستگاه لپ تاپ و6 دستگاه گوشی آیفون  و یک دستگاه تلویزیون سامسونگ کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان، ارزش تقریبی این محموله را بنا بر نظر کارشناسان، 15 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری 3 سارق در شهرستان سلطانیه

حسین اصانلو، مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان كرد و اظهار داشت: تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس براي حفظ آرامش و آسايش مردم است.

وي با بيان اينكه با توجه به وقوع سرقت سیم برق و اماکن خصوصی ، پيگيري موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت افزود: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و پیگیری سرنخ‌هاي به دست آمده، سرانجام 3 متهم را در این خصوص شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه بیان داشت: پس از شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگی قضائی، سارقان دستگير و در تحقیقات پليس به سرقت سیم کابل برق و اماکن خصوصی اعتراف و از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت برخورد با موارد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

كشف 11 تن نهاده دامی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال

یوسف اسماعیل زاده، در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان - تبریز به یکدستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از این کامیون مذکور 11 تن نهاده دامی قاچاق را کشف کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان عنوان داشت: کارشناسان ارزش کشفیات قاچاق را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اسماعیل زاده در خاتمه خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در این زمینه، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه درشهرستان ابهر

محمد مهدیخانی درتشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت موتورسیکلت در این شهرستان ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت .

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی میدانی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی ، یک  سارق سابقه دار را شناسايي و در یک عملیات پلیسی دستگير کردند.

مهدیخانی گفت: متهم با مشاهده ادله و مستندات پليسي  به 3 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف که موتورسیکلت های سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ابهر با اشاره به اینکه رعایت هشدارهاي پلیسی نقش مهمی را در پیشگیری از سرقت ایفا می کند، گفت: شهروندان حتي الامکان موتورسيکلت خود را در پارکينگ پارک کرده و هنگام پارک کردن حتماً به وسيله قفل و زنجير مناسب آن را قفل نماييد، هيچگاه به بهانه طول نکشيدن کار، موتورسيکلت خود را به صورت روشن ترک نکنند و از پارک کردن وسيله نقليه خود در مکان هاي خلوت و تاريک خودداري کنند.

توقیف کامیون با 78 کیلوگرم تریاک در زنجان

ایرج خانی پور، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در در محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه مأموران جهت انجام مأموریت اعزام و خودرو مورد نظر را در اتوبان زنجان - تبریز شناسایی و متوقف کردند  ، افزود : در بازرسی از این خودرو، 78 کیلو 520 گرم مواد مخدر ازنوع تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد ، گفت: مبارزه همه جانبه با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرمدره

هادی نوروزی، با اشاره به اجراي اين طرح گفت: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند در این طرح علاوه بر پاکسازی مناطق آلوده 5دستگاه موتور سیکت سرقتی و یکدستگاه ترانس برق سه فاز  به همراه سه سارق وسه مال خر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح ، نا امن کردن فضا برای سوداگران مرگ و سارقان و مخلان امنیت بوده است.

کشف بیش از 8 تن موز خارجی قاچاق در زنجان

یوسف اسماعیل زاده، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان " زنجان – تبریز " به 2 دستگاه کامیون مشكوك و آنها را متوقف كردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: در بازرسي از خودروهای  متوقف شده 8 تن و 910 کیلو گرم موز  خارجی قاچاق را كشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه بیش از دو میلیارد و 300 میلیون ريال برآورد شده است.

سرهنگ اسماعیل زاده با اشاره به اینکه در این رابطه خودروها توقیف و متهمان دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر