logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۵۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

برخی صبح اصلاح‌طلب هستند و ظهر برانداز!

برخی-صبح-اصلاح‌طلب-هستند-و-ظهر-برانداز!
محمد صادق جوادی حصار، چهره اصلاح طلب و سخنگوی حزب اعتماد ملی گفته است: «اصلاح طلبان از سویی باید مرز خود با اپوزیسون خارج از کشور را مشخص کنند.

به گزارش موج رسا; محمد صادق جوادی حصار، چهره اصلاح طلب و سخنگوی حزب اعتماد ملی گفته است: «اصلاح طلبان از سویی باید مرز خود با اپوزیسون خارج از کشور را مشخص کنند. اپوزیسیون خارج و اصلاح‌طلبان هر دو از مردم و از لزوم اصلاح امور می گویند. اپوزیسیون برانداز می گوید جمهوری اسلامی بد است و اصلاحات می‌گوید به جمهوری اسلامی انتقاد دارد. بنابراین اصلاحات باید مرز خود با این جریان را مشخص کند تا هم حاکمیت و مردم و هم جریان برانداز تکلیف خود با اصلاحات را بدانند. الان برخی افراد که در اردوگاه اصلاح طلبی هستند، صبح شعار اصلاح‌طلبی می‌دهند، ظهر با براندازها هستند و شب می‌گویند گور پدر هر دو. این چنین رفتارهایی مردم را نسبت به اصلاح‌طلبان بلاتکلیف می کند».

این چهره اصلاح طلب که به عنوان مهمان هم در شبکه معاند بی بی سی فارسی حاضر می شود در رزومه خود بیان جملاتی نظیر «اگر بخواهیم شکل حکومت عوض نشود، چاره‌ای نداریم جز انقلاب محتوایی»، «تضمینی وجود ندارد که در صورت سرنگونی این حکومت، نظامی بهتر سرکار خواهد آمد» و «پهلوی دیر صدای مردم را شنید، همین شرایط برای جمهوری اسلامی وجود دارد».

درباره اظهارات جوادی حصار نیز باید گفت که اتفاقا کم نبودند اصلاح طلبانی که در همان قسمت براندازان باقی ماندند؛ هرچند که این فرضیه براندازی بریشان در حد تخیل باقی مانده و خواهد ماند. این نکته را هم باید اضافه کرد که بارها اصلاح طلبان(فتنه ۷۸، ۸۸ و...) به عنوان بازیگر میدانی دشمن، ضدانقلاب و برانداز ایفای نقش کرده است. همچنین تعریف و تمجید صهیونیست ها از اصلاح طلبان هنوز بدون واکنش باقی مانده است. چهارمین نکته قابل اشاره، آن است که اساسا بخش مهمی از انتقاد اصلاح طلبان به جمهوری اسلامی از سر دلسوزی نیست بلکه بیشتر از سر چرایی عدم انحراف است. و آنکه خیلی از مشکلاتی که در این سال ها دامنگیر مردم و کشور شده به دلیل حضور این افراد در مسئولیت های گوناگون بوده است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر