logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

بیش از 90 درصد دانش‌آموزان در مدارس حضور دارند

بیش-از-90-درصد-دانش‌آموزان-در-مدارس-حضور-دارند
معاون ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: طبق بازدیدی که از مدارس در سطح استان انجام شده است بیش از 90 درصد دانش‌آموزان در مدارس حضور دارند.

حسین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازگشایی مدارس استان زنجان از 14 فروردین، اظهار کرد: طبق بازدیدی که از مدارس در سطح استان انجام شده است بیش از 90 درصد دانش‌آموزان در مدارس حضور دارند.

وی با بیان اینکه مطابق سال‌های گذشته و قبل از بروز بیماری کرونا در مدارس شاهد غیبت 5 تا 10 درصدی دانش‌آموزان در مدارس بودیم و این نوع غیبت‌ها طبیعی است.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه هیچ دانش‌آموزی از بابت بیماری غایب نیست، ابراز کرد: به مدارس ابلاغ کرده‌ایم دارای علائم بیماری هستند در مدرسه حضور نداشته باشند و این امر در دستورالعمل وزارت آموزش‌وپرورش نیز وجود داشت.

وی با بیان اینکه ممکن است تعداد محدودی از دانش آموزان به دلیل داشتن علائم بیماری از حضور در کلاس درس خودداری کنند، تصریح کرد: دانش آموزان در کلاس‌ها از ماسک استفاده می‌کنند و تویه مناسبی برای کلاس‌های درس در نظر گرفته شده است.

قاسمی با بیان اینکه مدارس مانند قبل از انتشار بیماری کرونا در حال فعالیت و ارائه خدمات آموزشی و تربیتی هستند، عنوان کرد: معلمان در کلاس‌های درس حضور دارند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشلی از نظر نیروی انسانی و مسائل بهداشتی در مدارس ابتدایی استان وجود ندارد، ادامه داد: در دوره ابتدایی ما دانش‌آموزان را سفارش به دریافت واکسن نکرده‌ایم و دانش‌آموزانی که واکس دریافت کرده‌اند بر اساس توصیه‌های صورت‌گرفته در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بوده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر