logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۵۹۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پرواز زنجان- مشهد در ماه رمضان هفته‌ای یک بار انجام می‌شود/ برقراری پرواز از فرودگاه زنجان در مسیرهای جدید در حال پیگیری است

پرواز-زنجان-مشهد-در-ماه-رمضان-هفته‌ای-یک-بار-انجام-می‌شود-برقراری-پرواز-از-فرودگاه-زنجان-در-مسیرهای-جدید-در-حال-پیگیری-است
مدیر فرودگاه زنجان گفت: پرواز زنجان- مشهد و بالعکس از فرودگاه زنجان هفته‌ای 2 روز بود که به دلیل اتمام تعطیلات نوروزی و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، هفته‌ای یک بار انجام می‌شود.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پرواز زنجان- مشهد و بالعکس دوباره از 15 اسفند از فرودگاه زنجان آغاز شده بود که هم‌اکنون به دلیل پایان تعطیلات و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این پرواز هفته‌ای یک بار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروزار زنجان- مشهد در روزهای یک‌شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شد، شرکت هواپیمایی آتا به دلیل کم بودن مسافران این پرواز را به هفته‌ای یک بار تغییر داده است.

قاسمی با تاکید بر اینکه پرواز زنجان- مشهد و بلعکس از فرودگاه زنجان برقرار است، افزود: شرکت هواپیمایی آتا به‌طور موقت پرواز را هفته‌ای یک بار و در روز یک‌شنبه انجام می‌دهد.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه این کار به دلیل کم بودن تعداد سفرها در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، گفت: در حال پیگیری هستیم تا این امر به نحوی اصلاح شود.

وی در خصوص استقبال مردم از پرواز زنجان- مشهد اظهار داشت: در ایام نوروز که تا حد نسبتاً خوبی از پروازها استقبال می‌شد گرچه تعدادی از پروازها نیز آمارشان پایین بود اما در ماه مبارک رمضان، تقاضای سفر کاهش یافته است.

قاسمی با بیان اینکه این پرواز تا پایان اردیبهشت برقرار است، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند تا پایان اردیبهشت نسبت به خرید بلیط و پرواز از فرودگاه زنجان اقدام کنند و ظرفیت بلیط از سامانه تا پایان اردیبهشت، باز است.

وی در خصوص برقراری پرواز از فرودگاه زنجان به مقصدهای دیگر بیان کرد: در حال پیگیری هستیم و مدیریت ارشد استان نیز پیگیری و مذاکره می‌کنند تا بتوانیم پرواز مسیرهای دیگر را هم برقرار کنیم اما در حال حاضر نمی‌توان قولی داد چون هنوز چیزی قطعی نشده و تنها مذاکرات اولیه صورت گرفته است.

مدیر فرودگاه زنجان گفت: امیدواریم پرواز از فرودگاه زنجان برای مسیرهای دیگر را نیز بتوانیم برقرار کنیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر