logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۵۹۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا خبرداد؛

محدودیت ۱۰۰ درصدی تردد در محور زنجان_چورزق/ توصیه های رانندگی برای روز طبیعت

محدودیت-۱۰۰-درصدی-تردد-در-محور-زنجان-چورزق-توصیه-های-رانندگی-برای-روز-طبیعت
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه محدودیت تردد در محور تهم همچنان وجود دارد، ادامه داد: برای تردد از سمت زنجان به چورزق و از چورزق به زنجان محدودیت صددرصدی اعمال می‌شود.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه اکنون ترافیک بسیار روان در محورهای مواصلاتی استان زنجان حاکم است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه امروز روز طبیعت است شاهد افزایش ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان باشیم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود شاهد ترافیک سنگین در محورهای زنجان میانه_زنجان، زنجان_تهم، زنجان_ارمغانخانه، جاده ترانزیت زنجان_ابهر، جاده زنجان_بیجار باشیم.
جانشین پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه امروز آخرین روز تعطیلات نوروزی است پیش‌بینی می‌شود ترافیک بسیار سنگین در آزادراه زنجان_قزوین، زنجان_تبریز، زنجان_بیجار حاکم باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در موج دوم بازگشت از سفر های نوروزی هستیم و از فردا مدارس و ادارات بازگشایی می شود شاهد ترافیک بسیار سنگین در این محورها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه محدودیت تردد در محور تهم همچنان وجود دارد، ادامه داد: برای تردد از سمت زنجان به چورزق و از چورزق به زنجان محدودیت صددرصدی اعمال می‌شود.
میناخانی با بیان اینکه در روز طبیعت ما شاهد این هستیم که رانندگان خودروهای باری مسافران را در قسمت بار خودرو سوار می‌کنند، افزود: با این رانندگان برخورد و خودرو اعمال قانون می‌شود.
وی با بیان اینکه رانندگان از سوار کردن سرنشین اضافی خودداری کنند، تاکید کرد: رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند تا شاهد روز طبیعت بی حادثه باشیم.
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه آمار تصادفات منجر به فوت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهشی است، خاطرنشان کرد: تا به امروز ۶ نفر از هموطنان در تصادفات منجر به فوت در استان زنجان فوت شده‌اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر