logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۵۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

رویکردهای شکست‌خورده سیاست‌های اصلاحی نظام اداری نیاز به بازنگری دارد

رویکردهای-شکست‌خورده-سیاست‌های-اصلاحی-نظام-اداری-نیاز-به-بازنگری-دارد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت امروز نظام اداری کشور، حکایت از آن دارد که سیاست‌های اصلاحی که از اواخر دهه 60 و از قانون برنامه دوم توسعه آغاز شده، عمدتاً با شکست همراه بوده و نیاز به بازنگری دارد.

به گزارش موج رسا; مصطفی طاهری اظهار داشت: وضعیت امروز نظام اداری کشور، حکایت از آن دارد که سیاست‌های اصلاحی که از اواخر دهه 60 و از قانون برنامه دوم توسعه آغاز شده، عمدتاً با شکست همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روند رشد بودجه عمومی کشور، تعداد کارکنان بخش عمومی کشور، بودجه شرکت‌های دولتی، رشد بی‌قواره اعتبارات مربوط به حقوق کارکنان دستگاه‌های کشور، انحراف شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی از مسیر و هدف اولیه قانونگذار، ظهور و بروز انواع و اقسام قراردادهای استخدامی(بیش از 27 نوع) بخشی از مصادیق شکست این برنامه‌ها است.

طاهری افزود: ایجاد بروکراسی سایه و پنهان شدن جمعیت نامعلومی از کارکنان قراردادی پشت بروکراسی دولت و... همگی مصادیقی از شکست این برنامه‌هاست که با هدف کوچک‌سازی و تعدیل دولت اتخاذ شده و توفیقی در عمل نداشته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: همین امر، ضرورت بازنگری در رویکردهای شکست‌خورده پیشین را اجتناب‌ناپذیر نموده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر