logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۵۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد،

کاهش 50 درصدی فوتی‌ها در تصادفات نوروز امسال در استان زنجان/ تردد موتورسیکلت‌ در محورهای برون‌شهری زنجان در روز طبیعت ممنوع است

کاهش-50-درصدی-فوتی‌ها-در-تصادفات-نوروز-امسال-در-استان-زنجان-تردد-موتورسیکلت‌-در-محورهای-برون‌شهری-زنجان-در-روز-طبیعت-ممنوع-است
جانشین پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امسال فوت‌شدگان در تصادفات منجر به فوت نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: 5 نفر در طول ایام ستاد نوروز تا به امروز فوت شده‌اند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان است.

وی با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود از امروز به‌مرور ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان سنگین‌تر شود.

جانشین پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امسال فوتیها در تصادفات ایام تعطیلات نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: 5 نفر در طول ایام تعطیلات نوروز در اثر تصادفات تا به امروز فوت شده‌اند.

وی بیان کرد: باتوجه‌به اینکه اکثر ترددها در روز 13 فروردین در محورهای فرعی خواهد بود پیش‌بینی می‌شود تردد در محورهای فرعی افزایش یابد.

میناخانی با بیان اینکه به‌هیچ‌عنوان رانندگان وانت‌بارها، مسافران را پشت وانت‌بارها سوار نکنند، عنوان کرد: پلیس به‌هیچ‌عنوان اجازه این کار را به رانندگان وانت‌بارها نخواهد داد و در صورت مشاهده مسافران از خودرو خارج و خودرو اعمال قانون می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌هیچ‌عنوان اجازه ورود موتورسیکلت‌ها به جاده‌ها داده نمی‌شود، ادامه داد: به‌هیچ‌عنوان موتورسیکلت‌ها در روز 13 فروردین در جاده‌ها تردد نکنند.

میناخانی با بیان اینکه همشهریان از نشستن در حاشیه جاده‌ها به جد خودداری کنند، افزود: طی چند روز گذشته یک خانواده در کنار جاده و در زمین زراعی حضور داشت که برخورد یک خودرو با این خانواده منجر به فوت یک کودک و مجروحیت دو از شهروندان شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه محورهای مواصلاتی استان زنجان در روز 13 فروردین شلوغ خواهد بود رانندگان حتماً به مقررات راهنمایی‌ و رانندگی توجه ویژه داشته باشند و رعایت سرعت مطمئنه، بستن کمربند ایمنی، عدم انحراف، عدم سبقت گرفتن در سبقت ممنوع‌ها و... توجه کنند.

جانشین پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید به اینکه رانندگان به‌هیچ‌وجه در هنگام رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنند، تصریح کرد: امیدوار هستیم شاهد روز طبیعت بی‌حادثه در استان باشیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر