logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۵۸۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تولید، زیربنای اقتدار و استحکام هر کشوری است/ کشور با تدابیر رهبر انقلاب در مسیر پیشرفت خوبی قرار گرفته است

تولید،-زیربنای-اقتدار-و-استحکام-هر-کشوری-است-کشور-با-تدابیر-رهبر-انقلاب-در-مسیر-پیشرفت-خوبی-قرار-گرفته-است
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: زیربنای هر کشوری با تولید، محکم می‌شود و حرکت به سوی ترقی و تکامل از آنجا آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر در نامگذاری سال جدید همواره به تولید، تاکید کرده‌اند و این کلمه تکرار شده است.

وی با بیان اینکه زیربنای هر کشوری با تولید، محکم می‌شود و حرکت به سوی ترقی و تکامل از آنجا آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: بنابراین اگر جمهوری اسلامی ایران بتواند تولید خود را سامان دهد، کارخانه‌های تولیدی فعال شوند، تمام عوامل تولیدی دست به دست هم دهند سبب ایجاد اشتغال، گردش سرمایه و درآمدزایی می‌شود و کشور هم از یک پویایی خاصی برخوردار می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: بنابراین رهبر انقلاب، نظر و تاکید خاصی بر روی تولید دارند لذا مسئولان باید موانع موجود را برطرف کنند تا تولید صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و ایجاد و تاسیس کارخانه‌های اشتغالزا، زیربنایی و مفید می‌تواند کشور را به سوی ترقی خوشایندی سوق دهد که هم بناهای کشور، محکم می‌شود و هم آمار بیکاری کاهش می‌یابد و هم درآمدزایی کشور به حدی می‌رسد که همه مردم راضی می‌شوند و نیازهای کشور نیز از طریق تولید داخل، برطرف می‌شود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: کشور اگر بتواند در مسیری قرار گیرد که مورد تاکید رهبر انقلاب است، قطعاً آینده درخشانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیشرفت خوبی با وجود مشکلات فراوان و عدیده برای نظام اسلامی حاصل شده است، اظهار داشت: شاهد پیشرفت‌های چشمگیر، قابل توجه و قابل قبولی با وجود همه مشکلات و موانع در طول این سال‌ها بوده‌ایم و در حال توسعه هستیم که بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه شاید بسیاری از مردم و جوانان نتوانند پیشرفت موجود در کشور را به خوبی احصا کنند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تا جوانان و مردم، مقداری توجه خود را به این نکته متمرکز کنند که کشورمان در 40 یا 50 سال گذشته در چه وضعیتی قرار داشت و امروز با وجود مشکلات و سختی‌های فراوان به چه ترقی و پیشرفتی در مسائل مختلف دست یافته است.

وی تاکید کرد: پیشرفت‌های خوبی در کشور به دست آمده که باید خداوند را شاکر بوده و قدردان عوامل این پیشرفت به‌ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم که رهنمودهای ارزشمند و کاربردی طی این سال‌ها داشته‌اند و کشور نیز در مسیر خوبی قرار گرفته است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر