logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۵۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس میراث فرهنگی شهرستان ماهنشان در گفت‌وگو با موج رسا:

بیش از 5 هزار مسافر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری ماهنشان بازدید کردند

بیش-از-5-هزار-مسافر-از-آثار-تاریخی-و-جاذبه‌های-گردشگری-ماهنشان-بازدید-کردند
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: در مجموع تا دیروز (9 فروردین) بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماهنشان بازدید کرده و در این مکان‌ها حضور یافته‌اند.

عابدین صفایی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در نوروز 1401 پس از 2 سال وقفه در مسافرت‌های نوروزی، مسافران قابل توجهی به شهرستان ماهنشان سفر کرده‌اند.

وی با اشاره به آثار تاریخی و و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماهنشان از جمله قلعه بهستان، کوه‌های رنگی و... خاطرنشان کرد: در مجموع تا دیروز (9 فروردین) بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماهنشان بازدید کرده و در این مکان‌ها حضور یافته‌اند.

صفایی‌نسب افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون (9 فروردین) بیش از 220 مسافر نیز در اقامتگاه‌های دارای مجوز شهرستان ماهنشان اقامت داشته‌اند و امکان دارد این آمار در دور دوم تعطیلات افزایش هم پیدا کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: پس از 2 سال وقفه در مسافرت‌های نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال مسافرت‌ها افزایش یافته و حضور و اقامت مسافران در استان زنجان و شهرستان ماهنشان، نوید این را می‌دهد که استان زنجان به مقصد گردشگری تبدیل شود.// آ  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر